خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب:

نظام اسلامی هرگز از مبارزه با آمریکا دست نخواهد کشید

امام جمعه گیلانغرب گفت: ایران اسلامی از مبارزه با آمریکا و جنایتکاران بین‌المللی هرگز دست نخواهد کشید و در راه اسلام تا آخر ایستاده است.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۱۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نمازجمعه این هفته گیلانغرب افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، آمریکا را طاغوت اعظم و شیطان بزرگ معرفی می‌کنند و بر دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و با اسلام به‌ صورت کلی دارند ، هم اثر خارجی و هم اثر داخلی دارد.
وی اظهارداشت: مردم و مسوولان باید بدانند که شرایط نسبت به گذشته تغییر نکرده است و آمریکا هنوز دشمن درجه یک اسلام و ایران و جنایتکاری بین‌المللی است که خون ملت‌ها از چنگال او می‌چکد.
وی بیان کرد: ایران اسلامی حاضر به پذیرش ذلت نیست و هرگز تهدیدهای دشمن باعث ترس ملت نشده است و هر کس خیال می‌کند که ملت ایران دچار ضعف و ترس شده است در واقع خود دچار این حالت است.
امام جمعه گیلانغرب اضافه کرد که مسوولان و دولتمردان توجه داشته باشند که عزت و شجاعت ملت باید پشتوانه آنها در دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان اسلام و ایران است.
حجت الاسلام مهری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سوم خرداد سال 61 سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: سوم خردادماه در حقیقت به ‌عنوان یکی از ایام‌الله فراموش‌ نشدنی و خاطره‌آفرین در تاریخ‌ گهربار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.
وی افزود: حماسه سازان فتح خرمشهر ، نه در حد آزادکنندگان و فاتحان یک شهر بلکه به‌ عنوان فاتحان قلب‌های مشتاق مسلمانان و آزادی ‌خواهان جهان مطرح‌اند.
وی ادامه داد: با فتح خرمشهر دنیا به ایمان ، قدرت ، صلابت ، عزم ، شجاعت ، عشق و ایثار رزمندگان اسلام آفرین گفت و استکبار چون برگ بید به خود لرزید.
امام جمعه گیلانغرب همچنین با تبریک نیمه شعبان و خجسته میلاد حضرت مهدی موعود (عج) و روز جهانی مستضعفان‌ و سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: منتظرانی که آرزوی یاوری امام مهدی (ع) احیاگر دین اسلام را دارند ، لازم است خود را به این صفت آراسته و زمینه را برای ظهور آن منجی عالم فراهم کنند.
ارسال نظرات