خبرهای داغ:
سردار فضلی:

عملیات بیت‌المقدس برای نسل جوان تبیین شود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات بیت‌المقدس با توکل نیروهای رزمنده و عنایت خداوند متعال به موفقیت رسید به همین علت رخ‌دادهای این عملیات باید به صورت ویژه برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی تشریح و تبیین شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۱۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار علی فضلی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در مصلی قدس با بیان اینکه نتیجه عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر بوده است، اظهار کرد: این عملیات در میان مثلث خرمشهر، بصره و اهواز و در میان رودخانه‌های کرخه، اروند و هویزه اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه مساحت محدوده جغرافیایی عملیات بیت‌المقدس 5 هزار و 700 کیلومتر مربع بوده است، اضافه کرد: 95 گردان از نیروهای بسیج و سپاه و 40 گردان از نیروهای ارتش در این عملیات شرکت کرده و توسط پنج قرارگاه مرکزی مدیریت شده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عبور از رودخانه و جنگ در منطقه ویژه میدان مین را از دشواری‌های عملیات بیت‌المقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: در 10 اردیبهشت‌ماه نزدیک به 60 هزار نفر از رزمندگان دفاع مقدس برای اجرای این عملیات آماده شدند.

وی از حضور نیروهای نظامی استان‌های مختلف در عملیات بیت‌المقدس یاد کرد و گفت: این نیروها در اجرای عملیات برای شهادت در راه خدا از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

فضلی با اشاره به اینکه لشکر 17 زرهی و یگان‌های مختلف دشمن بعثی در عملیات آزادسازی خرمشهر مقابل نیروهای ایرانی قرار داشتند، تصریح کرد: نیروهای ایران اسلامی بعد از شناسایی‌ها با تکیه بر یاری خداوند متعال حملات نظامی خود را آغاز کرده و در نتیجه توانستند منطقه خرمشهر را از اشغال دشمن آزاد کنند.

وی یادآور شد: عملیات بیت‌المقدس با توکل نیروهای رزمنده و عنایت خداوند متعال به موفقیت رسید به همین علت رخدادهای این عملیات باید به صورت ویژه برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی تشریح و تبیین شود.

فضلی با بیان اینکه بیداری اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی حرکت خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: نیروهای رزمنده ایران اسلامی تاکنون اثبات کرده که مدافعان حرمین شریف در کشورهای مختلف هستند.
ارسال نظرات