خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان

مدیریت شهروندان هندیجان درمصرف بهینه از برق ،گاز و آب ضروری است

امام جمعه هندیجان گفت:با مصرف بهینه در برق ،گاز و آب کمک بزرگی به شهروندان هندیجانی درکنترول هزینه مصرفی وبی رویه جلوگیری می شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۳۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرنگار بسیج درهندیجان نماز جمعه این هفته با حضور امام جمعه ، فرماندهی و پرسنل سپاه و پایگاه های  مقاومت حوزه یک شهری  شهید مزارعی و گردان عملیاتی امام رضاع و مردم شهرستان در مصلای مسجد جامع هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور در خطبه نماز جمعه اظهار کرد:جشن های نیمه شعبان ولادت امام زمان عج  مردم و هیأت های مذهبی بصورت  خود جوش در سطح شهرستان هندیجان برگزار و انتظار می رود پرچم ها و بنرها و چراغ ها در سطح شهرستان نصب بشود.

وی افزود:بمناسبت ولادت امام زمان عج جادارد از سربازان گمنام امام زمان عج که با عدالت ،شجاعت ،ایمان با اخلاص پیروی ولایت فقیه ودر کنار مردم از امنیت را در کشورایران  اسلامی بوجود آورده اندتقدیر وتشکر می شود.

وی بابیان آزادسازی  غرور انگیز خرمشهر در سال ۶۱گفت:به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد و ملت قهرمان ایران به ندای امام ره لبیک گفته وتا پای جان خرمشهر قهرمان را آزاد کردند که این روز را به همه رزمندگان و خانواده شهدا تبریک گفته می شود.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:مراسمات و مسابقات انس با قرآن بیشتر بشودو قرآن را سرلوحه زندگی قرار بدهید وقرآن یک محور وصل به خداوند است.

وی با اشاره دشمنان اسلام ومداخله در کشورهای اسلامی بیان کرد:بعضی از کشور ها که خود خادم  اسلام می دانند عملا دستشان در دست دشمنان اسلام مخصوصا با آمریکای جنایتکار این شیطان بزرگ هم پیمان هستند و با فتنه هایشان به اسلام ضربه می زنند ولی ملت ایران با توکل بر خدا در مقابل آمریکا ایستاده و هیچ ترسی ندارد .  
ارسال نظرات
پر بیننده ها