امام جمعه خرم آباد:

داعش به واسطه اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) جسارت حمله تروریستی به کشورمان را نداشته است

امام جمعه خرم آباد گفت: داعش به واسطه اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) جسارت حمله تروریستی به کشورمان را نداشته است.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۳۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر، با اشاره به نامگذاری روز نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: وزارت اطلاعات مسئولیت تامین امنیت جامعه را بر عهده دارد و در واقع سربازان گمنام این وزارت خانه حافظان امنیت کشور هستند و البته در این مسیر هیچ نام و نشانی نیز از خود به جا نمی گذارند و به عنوان سربازان گمنام تلاش می کنند.

امام جمعه خرم آباد کار سربازان گمنام امام زمان (عج) را مجاهدت خاموش دانست و گفت: این مجاهدت نشات گرفته از ایثار و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است. در واقع سربازان گمنام وزارت اطلاعات جان خود را برای استحکام پایه های امنیت و اقتدار نظام در طبق اخلاص گذاشته اند.

میرعمای با اشاره به اقدامات تروریستی و جنایت های داعش در کشورهای منطقه، سرنگونی هواپیمای مصری و بمب گذاری و اقدامات تروریستی در اروپا و از جمله فرانسه، اضافه کرد: داعش به دلیل اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشورمان جرات انجام عملیات های تروریستی را نداشته است و در واقع می توان گفت که اشراف اطلاعاتی مجال هر گونه اقدام تروریستی را از آنها گرفته است.

وی اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان لرستان را نیز ارزشمند انست و افزود: سربازان گمنام امام زمان (ع) در مقابله با گروههای تروریستی و ضد انقلاب، حضور در فضای مجازی و کنترل دشمن در این فضا و برخورد با پدیده قاچاق کالا و مواد مخدر اشراف اطلاعاتی خوبی دارند.

امام جمعه خرم آباد دستگیری عبدالمالک ریگی در هواپیما را بیانگر اشراف اطلاعاتی قوی و اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست.: دادگاه عالی آمریکا رای صادر کرد که مبلغ دو میلیارد دلار از دارایی های کشورمان را با یک دزدی و سرقت آشکاربرداشت کنند؛ اما مردم ایران، مسئولان، مجلس و رهبر معظم انقلاب آنها را تهدید کردند و هشدار دادند و با این حال مقاومت و ایستادگی ملت ایران نتیجه داد و آمریکاییها مجبور شدند که اجرای حکم را به تاخیر بیندازند.

وی با اشاره به اینکه بعد از برجام نیز بانک های آمریکایی و اروپایی در انجام داد و ستد با بانک های کشورمان بدعهدی کردند، افزود: اگر امروز آمریکا و اروپا بیانیه صادر و اعلام کرده اند که بانک ها می تواند با کشورمان رابطه داشته باشند این عقب نشینی نیز نتیجه مقاومت ملت ایران است. در واقع اگر این ایستادگی و مقاومت نتیجه نمی داد می توانستیم بگوییم که مذاکرات بی نتیجه بوده است.

امام جمعه خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: درسی که از فتح خرمشهر می توان گرفت این است که هر گاه ملت ایران بر خدا توکل کرده و در عمل ایستادگی و مقاومت کرده اند پیروز شده اند.

میرعمادی با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر که به نام روز ایثار، مقاومت و پیروزی نامگذاری شده از افتخارات دفاع مقدس، عنایات خدا به ملت ایران و از ایام الله فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: فتح خرمشهر با توکل بر خدا و ایستادگی رزمندگان روی داد و در واقع به فرموده امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به ناتوانی آل سعود برای تامین امنیت حجاج کشورمان اشاره کرد و افزود: آل سعود زمینه را برای حضور حجاج بیت الله الحرام ایرانی در حج فراهم نکرده اند. این رفتار جاهلی و کارشکنی آل سعود تبعیض بسیار دردناکی است که برای همیشه در تاریخ می ماند.

وی با اشاره به اینکه آل سعود از ما می خواهد که مراسم برائت از مشرکین برگزار نکنیم، اظهار کرد: عمران و آبادانی مسجدالحرام و سیراب کردن حجاج با ایمان به خدا و ایمان به روز قیامت و جهاد در راه خدا قابل مقایسه نیست. در واقع ملت ایران ملت با ایمانی هستند و در راه خدا جهاد می کنند و برای خدا مسلمانان جهان را مورد حمایت قرار می دهند.

امام جمعه خرم آباد گفت: ارزشهای جاهلی بر آل سعود حاکم است؛ اما در مقابل ارزشهای اسلامی بر ملت ایران حاکم هستند.

میرعمای در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرار رسیدن میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) بیان کرد: مهمترین وظایف ما منتظران در عصر انتظار دعا کردن، پرهیز ازگناه و انتظار فرج است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار