نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

تلاش نیروهای اطلاعات مجاهدتی خاموش و اثربخش است

امام جمعه تبریز در خطبه‌های امروز نمازجمعه، تلاش نیروهای وزارت اطلاعات را تلاشی خاموش، گمنامی و در عین حال دارای خلوص و اثربخش دانست.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری گفت: مجاهدت‌های خاموش این سربازان گمنام همواره کشور را از خطرها و توطئه‌هایی که دشمنان خارجی و داخلی برای ملت طراحی می‌کنند، حفظ می‌‌کند.

وی افزود: مردم انتظار دارند سربازان گمنام در وزارت اطلاعات از جوسازی و زورگویی‌‌ها بیم و هراس نداشته باشند و هر کجا چه از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی خیانتی و تخلفی دیدند با حکم و مجازات مقتضی عدالت اجتماعی را اجرا کنند.

آیت الله شبستری در بخش دیگر سخنان خود با تبریک عید نیمه شعبان، تبعیت از ولایت فقیه را در زمان غیبت تبعیت از امام عصر(عج) عنوان و بیان کرد: این تبعیت نباید ظاهری بوده بلکه باید آن را در عمل نشان داد.

وی ادامه داد: چراغانی و جشن در این روز ارزشمند است ولی باید در کنار این جشن ها رفتار و گفتار مهدوی بودن واقعی خود را نشان دهیم.

امام جمعه تبریز در ادامه به کارشکنی آشکار عربستان در پذیرش زائران ایران اشاره و اظهار داشت: باید در برگزاری مناسب مناسک حج تجدید نظر و در اداره حج بازنگری صورت گیردچراکه رژیم آل‌سعود کفایت و صلاحیت اداره حرمین‌شریفین را ندارد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: سعودی‌ها به جان مسلمانان اهمیتی نمی‌دهند و رفتار آن ها در اجلاس استانبول، حمایت از گروه‌های تروریستی همچون داعش و به آشوب کشیدن منطقه و کشتن مردم بی‌دفاع یمن بر همگان این مسئله را آشکار کرد.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با اشاره به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد خاطرنشان کرد: این روز از بازرترین جلوه‌های نصرت الهی و زیباترین روزهای انقلاب است چراکه در نتیجه پایداری و مقاومت مردم پرچم اسلام در مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز درآمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها