امام جمعه بخش بهمن گفت: آیا واقعا مشکل جامعه امروز ما نبود کنسرت های ضد فرهنگی است؟! یا آمارهای بالای طلاق، سقط جنین و ارتباط های نامشروع دختر و پسر... که وزارت ارشاد برای دعوت از یک کارشناس در این زمینه، برای خانواده و جوانان شانه خالی می کند!
کد خبر: ۸۶۷۹۹۴۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن بازخوانی سخنان رهبر انقلاب در جمع قاریان بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: رهبر انقلاب وظیفه حاملان و حافظان قرآن را رساندن پیام قرآن که همان مبارزه با استکبار، وحدت و همدلی است بیان کردند و باید این مساله مد نظر قرار گیرد.

خطیب جمعه مهردشت گفت: این‏که رهبر معظم انقلاب، در بخش دوم سخنان خود آمریکا را طاغوت اعظم و شیطان بزرگ معرفی می‏کنند و بر دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و با اسلام تاکید می‏کند، هم اثر خارجی و هم اثر داخلی دارد.

وی افزود: اثر خارجی این پیام این است که همه مسلمانان باید بدانند ایران اسلامی همچون کشورهایی نیست که در منطقه مجری سیاست های آمریکا بوده و به امت اسلامی خیانت کند، ایران اسلامی دست از مبارزه با آمریکا و جنایتکاران بین‏المللی برنمی دارد و در راه اسلام تا آخرین نفس ایستاده است و چیزی که امروز جمهوری اسلامی را مقتدر کرده است همین ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های آمریکاست.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: اثری که این مطلب در داخل دارد این است که همه مسؤولان باید متوجه باشند شرایط نسبت به گذشته تغییر نکرده است و آمریکا هنوز دشمن درجه یک اسلام و ایران و جنایتکاری بین‏المللی است که خون ملت‏ها از چنگال او می‏چکد و ملت ایران فریب دست‏های چدنی در دستکش مخملین را نمی‏خورد و با هوشیاری متوجه خنجری است که پشت لبخند دشمن پنهان شده است.

علیزاده در بخش دیگر از سخنان خود بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع طلاب و روحانیون را مورد توجه قرار داد و گفت: رهبر انقلاب به جایگاه و ارزش روحانیت اشاره و با بیان عمده ترین کارهای طلاب، خدمت رسانی، هدایت سیاسی و فکری مردم را از اولویت های مهم برنامه های روحانیون عنوان کردند.

وی با اشاره به اول خرداد و آغاز محاصره اقتصادي جمهوري اسلامي ايران از سوي آمريكا در سال 1359 گفت: بحث تحریم جمهوری اسلامی از سال 58 به بعد و بعد اشغال سفارت آمریکا در تهران شروع شد و با برنامه هسته ای ایران شدت پیدا کرد، عمده دلیل دشمنی غربی ها با ملت ایران، روحیه استقلال طلبی و تسلیم نشدن ملت است که امروز با نگاه به اقتصاد داخلی تنها راه نجات کشور خواهد بود.

دیدار با بهائیان مقدمه ای برای به رسمیت شناختن آن هاست

امام جمعه بخش بهمن در ادامه گفت: ما در روزهای گذشته شاهد دیدار دختر یکی از شخصیت های سیاسی کشور با یکی از سران مجرم بهائیت بودیم که خیلی از علماء به این برنامه ننگین اعتراض کردند؛ پدر ایشان هم اعتراض ملایمی کردند که ایشان حرمت پدر هم نگه نداشت!

وی افزود: این گونه کار‌ها مقدمه‌ای برای به رسمیت شناختن آن‌ها می شود، مخالفت ما برای آن است که این ها به یقین جزء عوامل آمریکا و اسرائیل هستند و مهم‌ترین مرکز این فرقه در آمریکاست و مرکز مهم دیگری از آن‌ها در اسرائیل است و لذا هرگونه ارتباط و حمايت از آنان محكوم مي‏باشد.

اجرای کنسرت های ضد ارزشی و ضد فرهنگی در استان یزد خیانت به جوانان است

حجت الاسلام علیزاده اجرای کنسرت های ضد ارزشی و ضد فرهنگی که در کشور و استان یزد در حال برگزاری است را محکوم کرده و گفت: قطعا یکی از چیزهایی که می تواند امنیت اخلاقی جامعه را تهدید کند اجرای کنسرت های ضد ارزشی و مختلط است!

وی افزود: چگونه فرهنگ و ارشاد برای اینگونه برنامه ها بودجه و هزینه دارد، اما برای دعوت از یک کارشناس در امور خانواده و جوانان شانه خالی می کند؟ آیا واقعا مشکل جامعه امروز ما نبود اینگونه کنسرت هاست یا مشکل ما بالا بودن آمار طلاق، بالا رفتن آمار سقط جنین، ارتباط نامشروع دختر و پسر است؟ خوب است مسئولین امر برای این معضلات چاره اندیشی کنند! ورود اینگونه برنامه ها ضد ارزشی به بدنه جامعه خیانت به مردم خصوصا جوانان است.

این مقام مسئول همچنین روز نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) را گرامی داشته و گفت: ضعف امروز جامعه جهانی، ضعف عدالت است، امام صادق (ع ) می فرماید: یـبـعـث الی امـرائه بـسـائر الامـصـار بالعدل بین الناس.حضرت مهدی(عج)، والیان خود را به شهرها می فرستد و دستور می دهد که عدالت را در میان مردم پـیـاده کـنـنـد. امروز نیز اجرای عدالت جزء وظایف منتظران است.

سروابرکوه
ارسال نظرات