خطیب جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه، برگزاری کنسرت در یزد را، تضاد با هویت دارالعباده و حسینیه ایران دانست.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۵۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک اعیادشعبانیه، 15شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج) را یادآور شد و به بیان ویژگی های حضرت مهدی(عج) پرداخت.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، جامعه بدون امام را همچون جهان بدون خورشید دانست و گفت: جهانی که خورشید نداشته باشد گویا وجود ندارد و وقتی جامعه ای بدون امام شد، حیثیت وجودی ندارد.

خطیب جمعه تفت با تشکر از جوانان که برای میلاد حضرت حجت(عج) شهر را آذین بسته اند، تصریح کرد: متاسفانه انحرافاتی وارد جشن ها و مراسمات ولادت ائمه بویژه امام زمان(عج) شده است.

وی به عنوان مثال به اجرای کنسرت به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در استان یزد اشاره کرد و گفت: امروز به بهانه ولادت، اجری کنسرت ها، تئاترها و فیلم های تماما ضد فرهنگی را دنبال می کنند.

وی با بیان این سئوال که ایا امام زمان(عج) از برگزاری کنسرت مختلط با محتوای ضد فرهنگی راضی هستند، تاکید کرد: چرا می خواهید هویت یزد را که دارالعباده و حسینیه ایران است با چنین برنامه هایی زیر سئوال ببرید؟ هیچ راه دیگری به جز کنسرت برای ایجاد شادی حقیقی و معنوی وجود ندارد؟

امام جمعه تفت باهشدار نسبت به عواقب برگزاری چنین برنامه هایی، اذعان داشت: مسئولان باید در مجوز اجرای چنین برنامه هایی تجدیدنظر کنند.

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار یکی از فرزندان مسئولان ارشد نظام با فرقه بهائیان گفت: این دیدار حماقت و جهالت بود.

وی با محکومیت این دیدار، بهائیان را موجوداتی نجس دانست و گفت: دیدار با آن ها حرام است و دستگاه فضایی باید این اقدامات مطابق قانون برخورد کند.

خطیب جمعه تفت همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قاریان اشاره داشت و تاکید کرد: رهبر انقلاب در این دیدار نکات کلیدی و مولفه های استکبارستیزی را بیان کردند.

غفوری، اول خردادماه روز بهره وری و بهینه سازی مصرف را یادآور شد و اظهارداشت: یکی از مبانی مهم اقتصادمقاومتی صرفه جویی و بهینه سازی است؛ ما باید از همه امکانات موجود بیشترین بهره و استفاده را ببریم.

سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهز از دیگر محورهای سخنان امام جمعه تفت بود.

ارسال نظرات