امنیت مملکت ما حاصل تلاش سربازان گمنام است

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امنیت مملکت ما حاصل تلاش سربازان گمنام است که با قدرت هر چه تمام‌تر از کیان نظام اسلامی و انقلاب دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۶۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی اظهار داشت: انقلاب نوپای اسلامی ایران از همان اوایل شکل‌گیری مورد هجمه سنگین دشمنان قرار گرفت.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: جنگ هشت ساله بر ایران اسلامی تحمیل شد اما به برکت ایثار، شهامت و شجاعت رزمندگان ما قدرت دشمن در هم شکست.

حسینی با بیان اینکه تعداد کشته‌ها و اسرای دشمن در جنگ هشت ساله دو برابر کشور ما بود، افزود: تلفات جنگی دشمن چندین برابر ما بود.

وی افزود: ایران اسلامی در هیچ جایی و به هیچ کشوری تجاوز نکرده اما هر کشوری با هر قدرتی اگر قصد تعدی به کشورمان را داشته باشد با مشت‌های آهنین ملت مواجه خواهد شد.

حسینی آمریکا را دشمن قسم خورده ایران اسلامی دانست و گفت: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» شعار همیشگی ملت ما است.

امام جمعه دهدشت میلاد امام عصر(عج) را تبریک گفت و با اشاره به رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در دفاع از مملکت تصریح کرد: در کشورهای مختلف ناامنی و درگیری وجود دارد و هر روز وقایع تازه‌ای رخ می‌دهد.

حسینی افزود: امنیت مملکت ما حاصل تلاش سربازان گمنام است که با قدرت هر چه تمام‌تر از کیان نظام اسلامی و انقلاب دفاع می‌کنند.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: تلاش گروهک‌های تروریستی برای ورود به کشور در چندین عملیات توسط سربازان گمنام خنثی و عوامل ترورهای مختلف شناسایی شد.

حسینی تأکید کرد: باید قدر نظام، عظمت و عزت خود را بدانیم و برای پایداری انقلاب، وحدت خود را حفظ کنیم.

ارسال نظرات