خبرهای داغ:
نخستين جلسه قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی گرمسار با حضور مسئولان و گروه جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۷۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،محمدتقی بابکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گرمسار و آرادان در اولین جلسه قرارگاه جهادی ضمن تبریک میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت بیان کرد:خودسازی و فرهنگ سازی در اردوهای جهادی همواره در اولویت گروه‌های جهادی بوده است و در تابستان 95 این هدف در تک تک جهادگران پیش از آغاز اردو باید جا افتاده شود.

وی با بیان اینکه اردوی جهادی فرصتی برای خدمت رسانی به خلق الله، سازندگی در عین خودسازی و قدمی در راستای رسیدن به کمال است؛افزود: تابستان سال گذشته بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار و آرادان 3 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام کرد و این سه گروه در سال جدید به 8 گروه جهادی افزایش یافته است.

بابکی همچنین خاطرنشان کرد:کارگروه ها در اردوی جهادی سال 95 تخصصی تر خواهد شد و فعالیت های در گرایش های عمرانی،دامپزشکی،پزشکی،فرهنگی،علمی،عقیدتی،خداشناسی و روانشناسی پیش‌بینی شده است.

وی همچینی اظهار داشت: افزایش گروه های ده روزه و سه روزه نیز در دستور کار است و بنا داریم گروه های جهادی سه روزه برای تکمیل فعالیت های فرهنگی گروه های ده روزه ای که در گذشته اعزام شدند به صورت مجدد اعزام شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها