خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اسلام آباد غرب:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اسلام آباد غرب گفت: انتظار آمیخته با روح و جان آدمی و توام با انسان است و همانگونه که دیگر امور فطری در انسان بیهوده آفریده نشده‌اند، امید بستن به آینده و داشتن تصویری از فردای روشن و درخشان نیز بیهوده نیست.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۹۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
حجت الاسلام حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان با برشمردن ویژگیهای منتظران غیبت گفت: مردم همانند خورشید پشت ابر از برکات وجودی امام عصر در دوران غیبت بهره مند می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه برنامه‌های عمومی جشن نیمه شعبان همراه با شاخص‌های فرهنگی‌، آموزشی، تربیتی در شهرستان برگزار می‌شود افزود:‌ مراسم مولودی خوانی و شعر خوانی، راه اندازی ایستگاه های صلواتی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های اجرایی است.

وي با بيان اينكه، شب نیمه شعبان شبی است که حق تعالی به ذات مقدس خودش قسم خورده که در این شب هیچ سائلی را از درگاه خودش نراند، مگر اینکه آن سائل از خدا انجام معصیتی را خواسته باشد، گفت: در واقع مراسم‌های ویژه اعیاد شعبانیه  فرصتی برای استقبال از ماه رمضان و آمادگي هر چه بيشتر براي استقبال از اين ماه بابركت است. 

حجت الاسلام حسینی تبار ابراز داشت: انتظار آمیخته با روح و جان آدمی و توام با انسان است و همانگونه که دیگر امور فطری در انسان بیهوده آفریده نشده‌اند، امید بستن به آینده و داشتن تصویری از فردای روشن و درخشان نیز بیهوده نیست و انتظار فرج صاحب‌الامر (عج) در وجود انسان نقش بسته است.

وي در پايان انتظار فرج را از وظايف مهم مردم در عصر غيبت دانست و افزود: انتظار فرج برترين اعمال است وهمين امر نشانه داشتن روحيه اصلاح گري مهم ترين وظيفه ما در عصر غيبت مي باشد



ارسال نظرات