عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت نشان دهنده دشمنی او با نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۰۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
آیت الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: عناصر اخلاقی و اجتماعی در ساخت فکری و فرهنگی افراد تاثیر می گذارد که ظهور و بروز آن در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پدیدار می شود.

وی ادامه داد: تعابیری همچون اینها انسان هستند و دین خودشان را دارند و توجهی به حق و باطل بودن نمی کنند ریشه در نگاه پلورالیستی دارد که مبانی تفکر سکولاری غرب است که با شدت و ضعف دنبال می شود و لذا این تفکر به مرور در مسائل سیاسی و اجتماعی نفوذ کرده و بسیاری از مسائل را نیز توجیه می کنند.

رجبی با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهائیت، افزود: ارتباط با کسانی که یقین دارند که آنها ضد نظام و انقلابند، ریشه در نوع نگاه و تفکر افراد دارد و کما اینکه دشمنی آنها در اشکال مختلف مشخص شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بهائیت و وهابیت هر دو ساخته دست استعمارند، افزود: مهمترین نقش بهائیت همسویی با جبهه استکبار است و تضعیف نظام و انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

وی فعالیت فکری و فرهنگی، مراقبت جدی و همچنین محدود کردن فعالیتهایشان را سه اقدام اساسی نهادهای امنیتی و قضایی در برابر فرق ضاله عنوان کرد و گفت: فرقه ضاله بهائیت در دوران اصلاحات فضا را مهیا دیده و مقداری قوت گرفت و اکنون هم باید نهادهای امنیتی و قضایی ، ضمن کنترل آنها، سطح فعالیتهای اجتماعی و سیاسی این فرقه ضاله را محدود و با تحرکات آنها برخورد کند.

رجبی از عکس العمل ضعیف هاشمی رفسنجانی در این موضوع انتقاد کرد و بیان داشت: از کسانی که مدام می گویند این حکومت آسمانی نیست و ولایت مطلقه فقیه که استمرار ولایت ائمه اطهار(ع) است را بنوعی تحت فشار و تضعیف می کنند نباید انتظار موضع گیری شفاف و صریح داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: شخصیت هایی همچون مرحوم آیت الله خزعلی(رضوان الله علیه) که معتقد به اسلام انقلابی مد نظر امام راحل و رهبری بود، مواضعی شفاف و انقلابی در برابر منتسبین خود داشتند و از آنها به صراحت تبری جسته و حتی حکم اعدام فرزندان خود را امضا کردند، لذا انتظار می رود کسانی که معتقد به اسلام انقلابی هستند در برابر منتسبین خود تبری بجویند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها