معاون استاندار لرستان:

نیاز ۴ هزارمیلیاردی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از نیاز ۴ هزار میلیاردی برای اجرای طرحها و برنامه های اقتصادی این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۱۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید سعید شاهرخی عصر جمعه در همایش تجلیل از ۳۱۳ جوان نخبه و ورزشکاران قهرمان لرستان اظهار داشت: نقش و جایگاه جوانان در انقلاب و تداوم و استمرار آن بسیار ارزنده است.

وی افزود: توجه به مسائل مختلف حوزه جوانان و دغدغه دولت و مدیریت ارشد لرستان است که در این میان توجه به اشتغال و معیشت جوانان در صدر برنامه های استان قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: از بدو اسقرار دولت تدبیر و امید، مدیریت ارشد استان با توجه به نرخ بیکاری بالای استان در سال های اخیر توجه ویژه ای برای کاهش نرخ بیکاری داشته و متاسفانه نرخ بیکاری در میان رنج جوان هم بسیار بیشتر بوده است.

شاهرخی با اشاره به انباشت بیکاری در لرستان تصریح کرد: متاسفانه این نرخ بسیار زیاد بوده، ولی با توجه به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی و پایلوت بودن لرستان در این طرح، امید می رود که برای کاهش نرخ بیکاری جوانان اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: از آنجا که تمام اختیارات دولت به شورای اقتصاد مقاومتی و وزیر کشور تفویض شده وزیر کشور هم به استانداران اختیار تام داده تا برای رفع مشکلات استان ها به صورت جدی اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: بی شک این برنامه ها و طرح های اقتصادی در استان اجرا می شود ولی ما ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز داریم که این طرح ها اجرایی شود.

شاهرخی به اهمیت ورزش در بین مسایل جوانان اشاره کرد و گفت: حمایت از ورزش و ورزش های بومی و همگانی نیز در دستور کار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار