امام جمعه موقت میبد از اصرار مسئولان برای برپایی کنسرت موسیقی در شهرهاو ایجاد اختلاط میان زن و مرد انتقاد کرد و گفت: متأسفانه دست‌های خبیثی پشت پرده در گوش برخی از مسئولان زمزمه می‌کنند و برخی نیز از روی بی‌اطلاعی حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۲۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از میبدخبر، حجت‌الاسلام غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میبد که در حسینیه اعظم خانقاه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: الگوی نیمه شعبان می‌تواند برای طول سال مؤمنان سازنده و ارزشمند باشد.

وی در ادامه، فضای معنوی ایام نیمه شعبان را احیابخش جامعه دانست و گفت: باید این فضای معروف در سطح جامعه گسترش یابد.

امام‌جمعه موقت میبد بابیان این‌که یکی از محورهای مهم اقامه نماز و زکات و امربه‌معروف و نهی از منکر این است که جامعه، جامعه ای معروف شود، افزود: متأسفانه برخی از مسئولان جامعه را به منکر تبدیل می‌کنند.

حجت‌الاسلام غفوری از اصرار مسئولان برای برپایی کنسرت موسیقی در شهرهای مختلف کشور و ایجاد اختلاط میان زن و مرد و راه انداختن جلسات عیاشی و رقاصی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه دست‌های خبیثی پشت پرده در گوش برخی از مسئولان زمزمه می‌کنند و برخی نیز از روی بی‌اطلاعی حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند.

امام‌جمعه میبد همچنین با یادآورشدن سالروز فتح خرمشهر و حماسه‌های ایام دفاع مقدس گفت: کسانی که به این امور دامن می‌زنند، چگونه می‌خواهند جواب خون شهدا را بدهند.

حجت‌الاسلام غفوری افزود: گویا بعضی فراموش کرده‌اند که صندلی مسئولیتشان روی خون شهدا قرارگرفته است.

خطیب جمعه میبد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، توجه همگان را به فرمایشات رهبری جلب کرد و گفت: آن چیزی که ما را در مقابل استکبار سربلند نگه می‌دارد، استقامت بر مسیر حق و حقیقت است.

وی تصریح کرد: همه عزت ملت ما به خاطر ایستادگی در مقابل باطل است و این همان مسیر انبیا و اولیا در طول تاریخ می‌باشد.

حجت‌الاسلام غفوری ادامه داد: امروز روز ایستادگی در عرصه فرهنگی و تبلیغ است، اما دشمن به دنبال گل‌آلود کردن مسائل است و می‌خواهد از ناآگاهی عده‌ای سوءاستفاده نماید.

غفوری اظهار داشت: اگر شهدا امروز بودند مهم‌ترین کارشان تبلیغ و تبیین مسیر راه انقلاب بود.

امام‌جمعه میبد همچنین در بخشی از سخنان خود، ضمن تقبیح عمل دختر یکی از مسئولان و دیدار وی با بهاییان، عمل او را بسیار زشت و ننگین برشمرد و آن را انکار وجود مقدس امام زمان (عج) دانست.

حجت الاسلام غفوری افزود: مگر می شود کسی به امامت حضرت حضرت مهدی معتقد باشد و برود از کسانی که منکر وجود حضرت هستند، تجلیل کند.

وی افزود: اگر کسی در این کشور قدمی از مسیر شهدا و دین و شریعت جدا شود و به دنبال ترویج منکر در جامعه باشد، این ملت به‌طور کامل از او اظهار برائت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان میبد اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان است: اما عده‌ای به اسم این‌که ما منتظر حضرت هستیم سعی در ترویج روحیه سکولاریستی در کشور دارند.

وی با یادآور شدن لزوم تصدیق قول و فعل، گفت: شیعه باید تسلیم امر امام زمان باشد و از اوامر آن حضرت اطاعت کند.

امام‌جمعه میبد بابیان این‌که در تشیّع شیعه غیر منتظر تردید است، گفت: انتظار روح تشیع است و فرد منتظر باید خود را با شرایط ظهور حضرت امام زمان (عج) تطبیق دهد.

ارسال نظرات