امام جمعه جعفرآباد:

مشکلات «مسیر ترانزیت»، «جاده قراباغلو» و «بهداری» همچنان باقی است

علیرغم درخواست ها و تذکرات قبلی، مشکلات مسیر ترانزیت، جاده قراباغلو و بهداری همچنان باقی است.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۶۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری امام جمعه جعفرآباد در خطبه های نماز جمعه 31 اردیبهشت 95ضمن انتقاد از عدم توجه برخی از مسئولین شهرستانی و استانی در رسیدگی به مشکلات بخش جعفرآباد گفت: علیرغم درخواست ها و تذکرات قبلی، مشکلات مسیر ترانزیت، جاده قراباغلی و بهداری همچنان باقی است.

وی با توجه به وسعت بخش جعفرآباد و جمعیت بالای آن خواستار پیگیری تبدیل این بخش به شهرستان شد و گفت: لااقل تا سیر مراحل این امر لازم است جهت رفاه حال مردم محترم جعفرآباد نمایندگی چند اداره بخصوص ادارات ثبت اسناد و املاک و تأمین اجتماعی در این شهر مستقر شوند.

حجت الاسلام باقری ضمن گرامیداشت روز اول خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف نسبت به الگوی غلط مصرف بخصوص مصرف انرژی از مردم خواست تا با رعایت مصرف صحیح در مصرف انرژی و آب صرفه جویی کنند. وی افزود درست نیست در یک قسمت شهر آب را بیهوده جلوی مغازه و خانه ها بپاشیم و در نقطه دیگر شهر مردم نتوانند از آب استفاده کنند.

وی نیمه شعبان و ولادت منجی عالم حضرت مهدی(عجل الله فرجه) را تبریک و تهنیت گفت و بیان داشت: انتظار این نیست که دست روی دست بگذاریم و منتظر اتفاقی باشیم، انتظار یک عبادت عملی است. باید برای ظهور حضرت صاحب الزمان کاری بکنیم و حداقل کار ما آن است که محبین آن حضرت را نسبت به وظایف خود و امر ظهور روشن و آماده کنیم.

امام جمعه جعفرآباد با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عجل الله فرجه) در وزارت اطلاعات گفت: زحمت کشان وزارت اطلاعات واقعا گمنام هستند چرا که اولا مثل خیلی از زحمت کشان دیگر دنبال اسم و شهرت نیستند و با زحمت و مجاهدت خاموش امنیت را برای ما به ارمغان می آورند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب بالاترین افتخار این عزیزان مدال سرباز گمنام امام زمان (عجل الله فرجه) است که حضرت امام خمینی(ره) به این عزیزان عنایت کرده است.

وی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشته و افزود: واقعا طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد، چرا که طبق محاسبات نظامی وقوع چنین عملیاتی با این وسعت پیروزی روی کاغذ امکان پذیر نبود و این مهم به دست نیامد مگر در سایه ایمان، اطاعت از ولی فقیه و روحیه مبارزه با طاغوت اعظم و شیطان اکبر یعنی آمریکای جنایتکار.

حجت الاسلام باقری ملاقات فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهائیت را محکوم کرده و گفت: بهائیت دین و یا مذهب هیچ یک از ادیان آسمانی نیست بلکه یک فرقه باطل و فرزند نامشروع انگلیس است. و طبق آیات قرآن هرگونه دوستی و ابراز محبت به دشمنان خدا ممنوع و غیر قابل توجیه است و چنین اشتباهی واقعا غیر قابل پذیرش و جبران است.

امام جمعه جعفرآباد در پایان به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارهای هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ایشان سه وظیفه مهم برای روحانیت برشمردند که نشانگر اهمیت نقش روحانیت در جامعه و مردم است. معظم له در دیدار دیگر آمریکا را طاغوت اعظم و شیطان اکبر خواندند و این جمله بعد از فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است یعنی: شیطنت آمریکا در این سالها بیشتر شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار