خطیب موقت گرمی:

امنیت و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا هستیم

بسیاری از شهدای وزارت اطلاعات در اقصی نقاط دنیا حتی بی نام و نشان دفن می‌شوند و تا به امروز همین سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت و آسایش امروز جامعه را حفظ کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۸۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام عبدالله رضایی، خطیب موقت گرمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهرگفت: امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

خطیب موقت جمعه گرمی با تبریک سوم خرداد تصریح کرد: این روز تاریخی سند عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران است.

وی بیان داشت: حافظه تاریخ هرگز رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان غیرتمند ایران زمین در دفاع عاشقانه از این مرز و بوم را فراموش نخواهد کرد هر زمان و در هر مکان و حتی خارج از محدوده جغرافیایی کشورمان اگر لازم باشدآماده جانفشانی و دفاع از آرمان‌های شهدا هستیم.

وی با اشاره به ضرورت تبیین حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر گفت: نسل‌های جدید باید حکایت رشادت و شهامت پدران و بزرگان خود را باور کرده و در دفاع از کیان میهن اسلامی دنباله رو راه پر برکت رزمندگان اسلام باشند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفته و اظهار داشت: بسیاری از شهدای وزارت اطلاعات در اقصی نقاط دنیا حتی بی نام و نشان دفن می‌شوند و تا به امروز همین سربازان گمنام امام زمان(عج)امنیت و آسایش امروز جامعه را حفظ کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار