امام جمعه مشگین‌شهر:

وزارت امورخارجه و ارشاد اسلامی از حقوق مسلم حجاج ایرانی دفاع کنند

وزارت امورخارجه و ارشاد اسلامی باید با جدیت تمام این مسئله را دنبال کنند تا حق مسلم حجاج ایرانی نادیده گرفته نشود.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 31 اردیبهشت ماه با اشاره به سالروز تولد امام عصر(عج) گفت: این روز به عنوان روز مستضعفان و همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) نام‌گذاری شده است.

وی افزود: اگر خدمات عناصر اطلاعات وجود نداشت این کشور و انقلاب با مشکل جدی مواجه می‌شد اما با حضور و مجاهدات خاموش سربازان گمنام این کشور در امنیت کامل به سر می‌برد و آنان در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و شناسایی و خنثی سازی توطعه‌های دشمنان، از نفوذ دشمن به خاک این کشور جلوگیری کردند و بزرگترین خدمات را به نظام اسلامی انجام دادند که جای تقدیر دارد.

وی مهمترین ویژگی سربازان گمنام امام زمان (عج) را ولایت مداری آنان عنوان کرد.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد یکی از ایام الله های فراموش نشدنی است که در تاریخ این کشور به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: با فتح خرمشهر دنیا به قدرت، ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام پی بردند که با غیرت و عزت تمام در تمام عرصه ها حاضر شدند.

وی عامل موفقیت رزمندگان اسلام را فخر، مقاومت و ایستادگی در جنگ‌های مختلف عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام با فتح خرمشهر قدرت مانور دشمن را محدود کردند.

حجت الاسلام باوقار در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به رفتارهای کارشکنانه رژیم وابسته صعودی در اطاعت از اربابان شوم خود گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی موجب ایجاد مشکلاتی در مسئله حج شدند و زائران را مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: از انجایی که عزت و امنیت حجاج در خطر است مراجع بزرگ اسلام این حج را صلاح ندانستند.

وی ادامه داد: وزارت امورخارجه و ارشاد اسلامی باید با جدیت تمام این مسئله را دنبال کنند تا حق مسلم حجاج ایرانی نادیده گرفته نشود.

ارسال نظرات