طرح نذر کتاب مهدوی در مهدیشهر همزمان با نيمه شعبان در شهرستان مهديشهر اجرا مي شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۹۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، مسئول اجرایی طرح نذر کتاب مهدوی، حجت الاسلام سجاد زینعلیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين طرح یک نذر فرهنگی است که با شناخت و در راستای امام زمان (عج)هدفگذاری شده است.

وی در ادامه گفت: هدف ما در نیمه شعبان در سالروز ولادت امام زمان (عج) فقط جشن گرفتن نیست و نباید به این اکتفا كنيم؛ بلکه باید در بُعد معرفتی امام زمان (عج)کار کنیم.

وی بيان داشت: بر اساس روایت رسول گرامی اسلام که می فرماید«هر کس امام زمانش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است»؛ بنابراين با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که باب معرفتی و شناخت نسبت به امام زمان(عج) را در بین مردم تقویت كنيم.

مسئول اجرایی طرح نذر کتاب مهدوی در مهدیشهر خاطرنشان کرد: در مجالس و ایستگاه هاي صلواتی و ديگر برنامه هاي فرهنگي و تفريحي با محوريت مهدویت و امام زمان (عج) اجرا شود.

زینعلیان در خصوص طرح نذر کتاب مهدوی گفت:50 جلد کتاب با شناخت امام زمان (عج) ويژه تمامی سنین کودک و نوجوان و خانواده تهیه و در ایستگاه های مطالعاتی که در اماکن عمومی سطح شهر مهدی شهر برپا شده است در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وي افزود: ایستگاه های مطالعاتی در اماکن عمومی شهر و در پارک آبشار، فضای سبز در خیابان صاحب الزمان برپا شده است و در ديگر مکانهایی که مراسمات دهه انتظار برگزار می شود به صورت سیار این ایستگاه فعالیت می كند.

وی افزود: زمان اجرای طرح ایستگاه مطالعاتی نذر کتاب مهدوی از 10 شعبان شروع و تا17 شعبان این طرح با موضوعات کتاب مهدوی اجرا می شود و پس از آن طرح نذر کتاب و ایستگاه مطالعاتی به صورت دائمی در ایام تابستان با موضوع متغیر ادامه خواهد داشت.

اين مسئول تصریح کرد: این طرح با همکاری مؤسسه فرهنگی تبلیغی جوانه های استان سمنان، کتابخانه عمومی، شهرداری مهدیشهر و ستاد مهدویت شهرستان مهدیشهر اجرا مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها