خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گرمسار و آرادان گفت: طرح ولایت زمینه ساز آمادگی برای فعالیت های فرهنگی و دینی دانشجویان در سال تحصیلی جدید است.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۵۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
محمدتقی بابکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درگرمسار ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت سالروز ولادت با سعادت مهدی موعود(عج) بیان داشت: یکی از عرصه های آموزشی برای دانشجویان بسیجی حضور در دوره آموزشی فرهنگی و دینی «طرح ولایت» است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در نیمه اول شهریور ماه برگزار خواهدشد بیان کرد:120 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر در شهرستان گرمسار برای شرکت در این دوره فرهنگی و دینی ثبت‌نام کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار با تأکید بر اینکه این طرح موجب مستحکم شدن پایه های فکری، اعتقادی و معرفتی دانشجویان می شود؛ افزود: طرح ولایت تحلیل کننده عوامل دخیل در جنگ نرم،تهاجم فرهنگی و سیاسی و همچنین شیوه مقابله با جنگ نرم را آموزش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اعتقاد مردم را نشانه گرفته است و باید برای مقابله با این هجمه سنگین آماده شویم.

بابکی با تأکید براینکه دانشجویان افسران جنگ نرم هستند، اذعان داشت: طرح ولایت یک فرصت ارزشمند برای دانشجویان است تا بتوانند نقش افسران جنگ را در مقابل تهاجم‌های فرهنگی از سوی دشمن به بهترین شکل بازی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها