مدیرکل ورزش‌وجوانان استان مرکزی:

سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومانی پتروشیمی شازند در استقلال خوزستان اشتباه بود

ملکی گفت: هفته گذشته پتروشیمی شازند که مشکلات آلودگی، تحصن و غیره آن برای مردم استان مرکزی است، میزان ۶ میلیارد تومان برای تبلیغات تیم خوزستان هزینه کرده که همین خروج اعتبارات مالی ناامیدی ورزشکاران را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۶۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در دیدار با جوانان استان مرکزی با اشاره به اختصاص منابع درون استانی به ورزش استان مرکزی اظهار داشت: جامعه ورزش استان مرکزی نگارن این موضوع است که منابع درون استانی برای استان‌های دیگر هزینه شود.

وی افزود: خوشبختانه ورزش استان مرکزی تاکنون توانسته فعالیت‌های خوبی را در استان مرکزی انجام دهد و در حال حاضر تعداد 9تیم در لیگ برتر از استان مرکزی حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: با فعالیت خوب ورزشکاران تلاشگران استان مرکزی در مسابقات مهرماه نیز 5سهمیه داریم.

ملکی با اشاره به همکاری دستگاه‌های دیگر استان مرکزی گفت: تنها دستگاه ورزش و جوانان نمی‌تواند پاسخگوی نیاز ورزش استان باشد که ضروری است هر دستگاهی با توجه به ظرفیت خود در این مسیر گام بردارد.

وی ادامه داد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی در بخش ورزش بوده که تاکنون در این راستا سرمایه‌گذاری نشده و از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: جوانان عنصر مهم و فعال جامعه هستند که باید نگاه ویژه ای به مسائل و موضوعات مورد نظر آنها شود و توجه به برگزاری مراسم های مختلف در این هفته می تواند بستری برای توجه به این موضوع باشد.

ملکی با اشاره به هفته جوان گفت: همه ساله از 17 تا 23 خرداد ماه هفته ای تحت عنوان هفته جوان در تقویم کشوری ثبت شده است که مایه افتخار برای تمام جوانان ایرانی بوده که این هفته همزمان با تولد این جوان که اسوه پاک دامنی برای جوانان امروزی است نام گذاری شده است
ارسال نظرات