خبرهای داغ:
نماینده مردم اهواز در گفتگو با بسیج:

نطق دهدشتی در دفاع از سران فتنه برای پست گرفتن بود/به مدافعان سران فتنه در مجلس نهم، پیشنهاد سفیر و معاون وزیر می شود

سید شکرخدا موسوی گفت:دهدشتی خوب میداند مواضع رهبر عزیزمان در مورد سران فتنه چیست آنوقت در کمال بی بصیرتی اینگونه برای دو روز مطامع دنیوی سخن می گوید.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  بسیج در واکنش به اظهارات هنجارشکنانه دهدشتی نماینده آبادان گفت:نطق دهدشتی در آخر مجلس نهم فقط یک هدف داشت آنهم گرفتن پست و جایگاهی بعد از نمایندگی است.

وی افزود:نماینده آبادان مشکلات حوزه انتخابیه اش ،هزار مشکل خوزستان،عزل شبانه استاندار خوزستان،انتقال آب کارون از سرچشمه ها به فلات مرکزی،معضل ریزگردها و باران های اسیدی و بیکاری هزاران نفر را رها کرده است و برای سران فتنه سینه چاک می کند.

وی ادامه داد:دهدشتی دیده است به تمام کسانی که از سران فتنه خصوصا خاتمی در محلس نهم حمایت کرده اند پیشنهاد سفیر، معاون وزیر و... داده اند خواسته از قافله جا نماند.

نماینده مردم اهواز تاکید کرد:او خوب میداند مواضع رهبر عزیزمان در مورد سران فتنه چیست آنوقت در کمال بی بصیرتی اینگونه برای دو روز مطامع دنیوی سخن می گوید.


وی افزود:آقایان خاتمی و کروبی و میرحسین باید در پیشگاه ملت ایران محاکمه شوند و در مورد هزینه هایی را که روی دست کشور و نظام گذاشتند پاسخگو  باشند.

به گزارش بسیج نماینده آبادان در آخرین نطق خود در مجلس نهم بدون اشاره به مصوبه شورای عالی امنیت ملی و حکم دادستانی گفته است:خنده دار نیست اگر من الان بگویم سیدمحمد خاتمی فردا خبرنگار جرات نکند اسم ایشان را بیاورد و بنویسد دهدشتی گفت رئیس دولت اصلاحات؟!

ارسال نظرات
پر بیننده ها