خبرهای داغ:
نشست سرمربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان کشور با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، روز پنجشنبه 30 اردیبهشت در سالن کوثر مجتمع ولایت قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۲۵۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی در نشست سرمربیان حلقه های صالحین و روسای سازمان های بسیج فرهنگیان سراسر کشور در قم، طی سخنانی با گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی و جشن های نیمه شعبان ابراز داشت: نبودن تولی و تبری دو عامل مهم در غیبت بود.

وی گفت: مردم باید دور ولی خدا را بگیرند و سپر بلای او باشند اما در زمان آن 11 امام معصوم(ع) این امر محقق نشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه طاغوت ستیزی شرط مهم زمینه سازی ظهور است، خاطرنشان ساخت: تبری و تولی باید قلبی، لسانی و عملی باشد و درگیر شدن و بایدجنگیدن با حاکمیت های غیر الهی تحقق پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است، گفت: باید مراقب بود که برخی جریان مهدویت را در برابر انقلاب قرار ندهند.

حاجی صادقی افزود: بسیج باید بتواند با تعمیق و گسترش مهدویت و ترویج دو اصل تبری و تولی به امر فرج سرعت ببخشد و هر چه به ولایت فقیه نزدیکتر شویم، به فرهنگ مهدویت نزدیکتر شده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جریان تکفیر و داعش خطر بزرگی برای جهان اسلام و انسانیت است، گفت: انقلاب اسلامی احیاء بعثت و تولد جدید اسلام ناب محمدی(ص) است و جهان را برای پذیرش نهضت ظهور آماده کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: جریان استکبار هر چه که جریان مهدویت را پیش می برد، متوقف می کند و برای این کار به جای مصادیق اسلام ناب، به دروغ مصداق سازی می نماید.

در این نشست، شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور نیز حضور داشت.

دیدار با آیت الله مصباح یزدی و آیت الله جوادی آملی نیز بخش های دیگری از برنامه های مسئولان سازمان ها و سرمربیان صالحین بسیج فرهنگیان کشور در قم بود.


ارسال نظرات