عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

دستگاه قضا با اقدام ضدنظام دختر هاشمی برخورد کند

آیت الله رجبی گفت: اغلب بهائیان اقدام به جاسوسی می کنند و حکم جاسوس نیز در همه کشورها اعدام است
کد خبر: ۸۶۸۰۲۷۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از سرکردگان بهائیت در ایران گفت: این اقدامات خانم هاشمی برخاسته از نوع تفکر ایشان و امثال ایشان است که موازین فرهنگ دینی و انقلابی را نپذیرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم از نگاه دینی به مساله بنگریم بهائیت یک فرقه ضد دینی است و نباید آنها را ترویج کرد، افزود:‌ از نگاه ملی نیز این فرقه برای دشمنان ایران خدمت می کنند و مطرح سازی آنها مغایر میهن پرستی است.

آیت الله رجبی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی باید با این رفتار به عنوان یک حرکت ضد نظام برخورد کند، افزود: طبیعی است دشمنان نظام نیز از این فرصت ها سوءاستفاده می کنند و به طور شک این قضیه در گزارش های حقوق بشری احمد شهید مزدور نیز خواهد آمد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه اغلب بهائیان اقدام به جاسوسی می کنند و حکم جاسوس نیز در همه کشورها اعدام است،‌ تاکید کرد:‌ با این حال جمهوری اسلامی با رافت خود اجازه می دهد تا بهائیان زندگی عادی خود را داشته باشند و از خدمات کشور بهره مند شوند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد علي جهان بين
۱۷:۰۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
اين خانم گستاخ و بي ادب دست در دست بهايئيان نجس گذاشته و به خون شهيدان ما بي احترامي كرده است بايد برخرد شديد و عبرت گرفتني با او شود و قوه قضائيه در اين مورد قاطعانه عمل نما يد كه ملت پشتيبان آن است
ناشناس
۱۴:۴۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
خانواده ی آقای هاشمی دیگه بی حرمتی به نظام ویا حتی دین اسلام رابه آخر رساندن .باید اقدام قاطعی شود ما اجازه نخواهیم داد به ملت مسلمان ایران دهن کجی شود.
آخرین اخبار