در حالی که قطع رابطه مالدیو 400 هزار نفری با ایران موجی از طنز و تمسخر را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است رسانه سازمان منافقین با شعف بسیار زیادی این خبر را بازتاب داده است!
کد خبر: ۸۶۸۰۳۰۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه

در حالی که قطع رابطه مالدیو 400 هزار نفری با ایران موجی از طنز و تمسخر را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است رسانه سازمان منافقین - البته تقریبا چیزی از سازمان منافقین جز همین سایت که آنهم  از سوی یک یا حداکثر دو نفر به روز می شود باقی نمانده است-  با شعف بسیار زیادی این خبر را بازتاب داده است!
بر همین اساس شورای ملی مقاومت ایران!!!! از قطع روابط دیپلماتیک مالدیو استقبال کرده  و با تأکید بر این‌که جمهوری اسلامی دشمن شماره یک صلح و امنیت جهان به‌ویژه منطقه خاورمیانه و جهان اسلام است، عموم کشورهای عربی و اسلامی را به طرد این رژیم و قطع رابطه با آن فرا خوانده است!
  این تصمیم کشور کوچک مالدیو که دارای جمعیتی کمتر از ۴۰۰ هزار نفر است، از نزدیکی سیاست‌ های این کشور به عربستان حکایت دارد. سال گذشته ریاض با افتتاح سفارت در مالدیو، مبالغی را به عنوان کمک مالی در اختیار دولت این کشور قرار داد و ضمناً مذاکراتی را به منظور سرمایه‌گذاری آغاز کرد.
البته بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی دلیل اصلی این قطع رابطه را باخت 17 بر صفر مالدیو از تیم ملی عنوان کرده اند!!


ارسال نظرات