سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون لحظه‌ای غفلت و اغماض هوشیارانه به صیانت از آرمان‌های انقلاب پرداخته‌اند و تا واسپاری آن به ولیعصر(عج) لحظه‌ای از پای نخواهند نشست.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۴۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

جامعه به مثابه یک پیکر زمانی سلامت دارد که در امنیت کامل و همه‌جانبه باشد و این میسر نیست مگر در پرتو ساز و کاری سامان یافته، نهال تازه‌ انقلاب اسلامی هنوز پایه‌هایش قوام نداشت که دشمنان خارجی و داخلی کمر به نابودیش بستند.

توطئه‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی هر روز به شکلی تازه نمود می‌یافت از ناآرامی‌های کردستان، ترکمن‌صحرا و خوزستان گرفته تا حمله عراق، کودتای نوژه، حمله نظامی شیطان بزرگ به طبس و هزاران حوادث ریز و درشت صدر انقلاب همگی حکایت از یک واقعیت عیان داشت و آن ضدیت استکبار و عواملش با انقلاب نوپای ایران بود.

تاسیس وزارت اطلاعات در سال 1364 براساس ضرورت مقابله و پیش‌دستی بر دشمنان شکل گرفت، واقعیت‌های ملموس می‌طلبید نیرویی سازمان‌یافته در برابر تحرکات جاسوسی دشمن بر مبنای پنهان‌پژوهی تشکیل شود.

نیروهای جان بر کف این نهاد تازه رسته بر پایه ماهیت پنهان‌پژوهی باید از دید عمومی دور بودند و گمنام به کارشان می‌پرداختند، بسیاری از کشورهای دنیا سازمانی برای مقابله با دسیسه‌های دیگر کشورها دارند اما پرسنل وزارت اطلاعات چند تفاوت ماهوی با دیگر سازمان‌های مشابه خود دارد.

این نهاد بر پایه آموزه‌های دینی بنا گذاشته شده است و در راس آن همیشه وزیری مجتهد مورد وثوق نظام و رهبری قرار دارد.

خداترسی، فروتنی، راستگویی، امانتداری و حق‌گویی از صفات بارز سربازان گمنام امام زمان(عج) است، آموزه‌های دینی سربازان گمنام امام زمان(عج) به آنان کمک می‌کند که صرف گمان، توهم و احتمال، حیثیت و آبروی کسی را از بین نبرند بلکه تا قطعیت ماجرا دست نگهدارند.

امروز امنیت، اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) بر خودی و غیرخودی پوشیده نیست، اگرچه کارهای اطلاعاتی، تجسس، کسب اخبار سری، کشف مجهولات و دشمن‌یابی نیاز به ابزار و شیوه‌های نوین و تبادل دانش دارد، اما سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون به‌کارگیری ابزار تجسسی و بی‌هیچ مبادله اطلاعاتی با دیگر سازمان‌های ضدجاسوسی توانسته‌اند امنیت و اقتدار خود را به منصه ظهور بگذارند.

خاورمیانه همیشه روزگار از ناامن‌ترین مناطق دنیا به واسطه وجود انرژی‌های فسیلی بوده است، اما ایران به برکت حضور به موقع و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) بر دشمنان داخلی و خارجی توانسته به جزیره ثبات منطقه تبدیل شود.

در بعد امنیت داخلی سربازان گمنام امام زمان (عج) در تمامی اوقات یک گام از مخالفان نظام جلوتر بوده‌اند و تمامی تحرکات آنان را رصد می‌کنند و مترصد هستند که در بزنگاهی مناسب جلوی این دسیسه‌ها را به نحو مطلوب بگیرند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) بر تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و نظام اداری کشور نیز ناظری شایسته هستند و در صورت عدول از ضوابط و قوانین جاریه مملکت به مثابه شمشیری بر آن وارد می‌شوند و اجازه نمی‌دهند که فرصت‌طلبان در لوای نظام بروکراسی کشور به اعمال خلاف قانون اقدام کنند.

گشایش بسیاری از پرونده‌های مفاسد اقتصادی با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده است.

گذشت سه دهه از تاسیس این شجره طیبه نشان داده است که سربازان گمنام امام زمان(عج) جان بر کف و بدون لحظه‌ای غفلت و اغماض هوشیارانه به صیانت از آرمان‌های انقلاب پرداخته‌اند و تا واسپاری آن به ولیعصر(عج) لحظه‌ای از پای نخواهند نشست.

ارسال نظرات