در خلخال برگزار شد

اولین همایش تجلیل از مدافعان حرم در خلخال

دانشگاه پیام نور شهرستان خلخال میزبان برگزاری اولین همایش تجلیل از مدافعان حرم بود.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، دانشگاه پیام نور خلخال میزبان برگزاری اولین همایش تجلیل از مدافعان حرم بود.

در این مراسم سردار سید یوسف مولای فرمانده لشگر 10 سید الشهدا (ع) در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز ازاد سازی خرمشهر و سوم خرداد گفت: امروز جوانه های دفاع از خرمشهر در سوریه جوانه زده و رزمندگان مدافع حرم در کیلومترها دور از وطن در حال پاسداری از حریم اهل بیت و مقابله با داعش و مقابله استکبار جهانی هستند.

وی گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس در دو سال اول عراق خود مستقیم درگیر با ایران بودولی بعدها دست مستقیم آمریکا در جنگ با ایران بود و این ملت در خرمشهر با دست خالی با وحدت کلمه بسیج در مقابل تمام استکبار ایستادند و د رحالی که کویت در دو ساعت به تسخیر عراق درآمد ولی خرمشهر با پایمردی بسیجیان میهنمان سی و اندی روز مقاومت کرد.

وی مقاومت رزمندگان مدافع حرم در سوریه را برگرفته از آرمان بلند آزاد سازی خرمشهر دانست و گفت: انقلاب اسلامی با تفکر الهی و رهبری های بصیرانه رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای حرفی برای گفتن داشته باشد.

مولایی گفت: این انقلاب تمام معادلات دشمنان را در جای جای دنیا بر هم زده و رنگ مقاومت با مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و 37 سال از عمر انقلاب در کمرنگ نشده و همچنان ادامه دارد. در این مراسم شش تن از رزمندگان مدافع حرم شهرستان خلخال با دریافت لوح سپاس از دست فرمانده جبهه مقاومت و مسئولین شهرستانی و استانی تجلیل شدند.

فرشید بخیتار زاده دبیر برگزاری این همایش و مسئول هیات رزمندگان نیز در سخنانی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و بر لزوم ادامه راه شهدا و حفظ دستاورد شهدا وامام راحل تاکید کرد.

قرائت شعر و مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در همایش تجلیل از مدافعان حرم بود.







ارسال نظرات