فرمانده سپاه ناحیه مه ولات گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۵۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، افزود: هشت سال رزمندگان و ایثارگران جانانه از انقلاب و اسلام دفاع کردند و امروز وظیفه داریم تا رشادت ها و دلاورمردی های شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد یکی از پرافتخارترین روزهای تاریخ کشور محسوب می شود، تصریح کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر باید هر چه باشکوهتر برگزار شود و به این منظور برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: گلباران مزار شهدا، برگزاری زیارت عاشورا در محل گلزار شهدا در شهرها و روستاهای شهرستان و رژه موتوری یگان های نظامی و انتظامی مه ولات از برنامه های روز سوم خرداد در این شهرستان است.

سرهنگ مکاری مقدم اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای بسیج و سپاه، برگزاری مسابقات فرهنگی و نمایشگاه عکس در شهر فیض آباد از دیگر برنامه های این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات عنوان کرد: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بویژه رزمندگانی که در عملیات بیت المقدس شرکت داشته‌اند، بخش دیگری از برنامه های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شهرستان مه ولات می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها