نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: مهم‌ترین بخش از اجرای اقتصادی مقاومتی، افزایش بهره‌روی و بستن روزنه‌های فساد است.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۵۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس ، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی شامگاه جمعه در مراسم جشن اعیاد شعبانیه در بندرعباس اظهار داشت: برگزاری باشکوه اعیاد شعبانیه یک وظیفه برای همه دستگاه‌ها است تا روح فرهنگ مهدوی در جامعه جریان یابد.

وی افزود: مهدویت بخشی از وجود ملت مسلمان ایران و اعتقاد قلبی آنان به وجود منجی عالم بشریت است و پیامبران و اولیا الهی به وجود منجی برای بشریت نوید داده‌اند و باید زمینه‌های ظهور را با تقویت اخلاق، انسانیت و ترویج اسلام واقعی فراهم آوریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: آمادگی جامعه اسلامی برای ظهور یک وظیفه است و باید به نشانه‌های ظهور توجه داشته باشیم و با خودسازی به عنوان سرباز حضرت عصر (عج) ادای وظیفه کنیم و خودمان را در راه دفاع از فرهنگ مهدویت آماده ایثار کنیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه اظهارات خود نیاز امروز جامعه اسلامی را توجه به مسأله اقتصاد و راهکار آن را تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و اظهار داشت: بهره‌وری مهم‌ترین بخش از اجرای اقتصاد مقاومتی است و تا بهره‌وری در جامعه ما پائین است و میزان کار مفید کم است، رسیدن به قله‌های پیشرفت امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: کشور ما در اثر فشارهای خارجی، دشمنی‌های استکبار، تحریم‌ها، جنگ و البته وجود برخی سوءمدیریت‌ها دچار نوعی از عقب‌ماندگی به‌خصوص در عرصه اقتصادی شده و راه نجات کشور نیز حرکت شتابان برای رسیدن به نقطه مطلوب در این عرصه است.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: عقب‌ماندگی را جز با نگاه جهادی و با روحیه خستگی‌ناپذیر و اراده‌ای قوی نمی‌توان جبران کرد و برای عبور از مشکلات عمیق اقتصادی نیاز به روحیه جهادی در عرصه اقتصادی هستیم که مدل آن نیز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی به خوبی تبیین شده است.

وی یکی از عمده‌ترین اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی را در طول یک دهه اخیر تمرکز بر فاز اقتصادی و فشار به مردم ایران در این عرصه عنوان کرد و گفت: اقداماتی که از سوی دولت یازدهم و با هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شکستن خط تحریم‌ها صورت گرفت، اقدامی هوشمندانه و در مسیر منافع ملت ایران بود.

نعیم‌آبادی تصریح کرد: نباید همه چشم انتظار تحقق دستاوردهای برجام بنشینیم بلکه باید همت کنیم و از ظرفیت‌های داخلی خودمان به نحو مناسب‌تری استفاده کرده و خودمان را در قبال آینده این کشور مسؤول بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: موقعیت منطقه‌ای خوبی در شرایط حاضر داریم و کشور آماده یک جهش بزرگ برای رسیدن به پیشرفت و جایگاه شایسته خود در اقتصاد منطقه است و تنها به اراده و سخت‌کوشی ما وابسته است تا با دوری از فرهنگ‌های غلطی مانند اسراف و تجمل‌گرایی به سوی این جایگاه بلند گام برداریم.

ارسال نظرات