رزمایش گردان‌ کوثر بسیجیان سپاه ناحیه عمار در مدرسه شهید حاتمی مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۷۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این رزمایش که با حضور خواهران بسیجی گردان‌های کوثر سپاه ناحیه عمار در مدرسه شهید حاتمی منطقه شهید فرامرز عباسی برگزار شد، سرهنگ پاسدار افراسیابی در صبحگاه نظامی خواهران این گردان ها، هدف از برگزاری رزمایش ها را حفظ آمادگی و انسجام بیشتر بسیجیان بیان کرد و گفت: ما از تمرینات و رزمایش های بسیج سه هدف مهم را دنبال می کنیم، اولا حفظ آمادگی و انسجام بخشی به گردان ها و دیگر باز آموزی و تمرین آموزش ها و نیز مهم ترین هدف تجدید بیعت با فرماندهی معظم کل قوا می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام همچنین در خصوص اهمیت بزرگداشت نیمه شعبان گفت: هنوز روز نیمه شعبان همچون عاشورا فراگیر نشده است و لازم است با بزرگداشت این روز بزرگ دنیا را به منجی امیدوار کنیم و بشناسانیم.

وی در ادامه نقش زنان در انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و شرایط کنونی را مهم برشمرد و گفت: زنان ما امروز در جامعه اثر گذارتر هستند نسبت به مردان بویژه در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و با تدبیر والای خود که همانا گرم نگه داشتن و امن نگه داشتن کانون خانواده است می‌توانند جامعه را از این شبیخون فرهنگی مصون بدارند.

یادآور می شود پس از اجرای صبحگاه کلاس های عملی و تئوری مرتبط با آموزش های نظامی خواهران برگزار شد و همچنین با بهره گیری از آخرین آموزش ها، مانور امداد و نجات برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها