براي مقابله با نفوذ دشمن، بايد با روحيه جهادي پا به عرصه خدمت رساني گذاشت.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۷۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، عظیم سرداری در همایش یاران جهادی كه در دانشگاه آزاد واحد گرمی برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری امسال را نیز به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند که این تاکیدات حکایت از اهمیت موضوع اقتصاد و حل مشکلات مردم در این حوزه دارد.

سرداری بسیج را یک نهاد مردمی و توانمند در عرصه‌های مختلف نظیر فرهنگی، اجتماعی، نظامی و ورود به عرصه سازندگی و تحولات اقتصادی توصیف کرد و گفت: از سال‌ها پیش بسیجیان دلاور آستین بالا زده‌اند تا در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی ورود پیدا کرده و برنامه‌های کارآفرینی و اشتغالزایی را دنبال کنند.

وي با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار كرد: روحيه جهادي و ایستادگی ملت ایران در برابر ارتش عراق با آن همه تجهیزات تسلیهاتی و حامیان نظامی و اقتصادی خود به خصوص آمریکا، بی‌نظیر بوده و اين مهم در سايه روحيه جهادي و شهادت به عنوان یک حادثه و رویدادی بی‌سابقه در تاریخ ثبت شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: مسئولان باید در این عرصه به سراغ کار عملیاتی بروند به طوری که بسیج سازندگی در سه محور شامل تبیین و روشنگری اقتصاد محوری، عرصه آموزش و توانمندسازی و همچنین خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده است.

سرداری یادآور شد: در اولین حوزه در بحث تبیین و روشنگری اقتصاد مقاومتی سعی کردیم تا به معنای واقعی در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و به موضوع تولید، کار و کارآفرینی و افزایش بهره‌وری ورود پیدا کنیم تا زمینه آگاهی‌بخشی آحاد مردم فراهم آید.

وی گستردگی حضور مخاطبان و ظرفیت‌های بی‌نظیر بسیج را در قالب اجرای طرح‌ها یادآور شد و افزود: قطعا تبیین، روشنگری‌ها و فرهنگ‌سازی‌های مهم و اساسی در عرصه اقتصاد مقاومتی می‌تواند راهگشا باشد.

سرداري با بيان اينكه نيت دشمن از بحث مذاكره بسترسازي و سوق دادن اين مذاكره براي نفوذ است اظهار كرد: براي مقابله با نفوذ دشمن، بايد با روحيه جهادي پا به عرصه خدمت رساني گذاشت.








ارسال نظرات