فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی:

زنان به عنوان نيمي از پيكر اجتماع به ورزش نياز دارند

زنان به عنوان نيمي از پيكراجتماع و مسئول نظم و تربيت كودكان خود، براي حفظ نشاط، شادابي و سلامتي، به ورزش نيازمند مي‌باشند.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۸۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ نوري در جمع بانوان ورزشكار بسيجي در سالن ورزشي كانون فرهنگي گفت:‌ زنان جامعه ما برای موفقیت در کارهای اجتماعی خود و از همه مهمتر برای ایجاد یک محیط گرم در کانون خانواده، باید اول به فکر سلامتی خود باشند.

وي با بيان اينكه لازمه یک جامعه سالم و عاری از هر گونه فساد اخلاقی و اجتماعی داشتن خانواده سالم در جامعه است افزود: بانوان بايد با ایجاد محیط مناسب برای فرزندان و همسران خود، آنان را در کارهای اجتماعی، اخلاقی، آموزشی و غیره یاری كنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي گفت: زنان به عنوان نيمي از پيكراجتماع و مسئول نظم و تربيت كودكان خود، براي حفظ نشاط، شادابي و سلامتي، به ورزش نيازمند مي‌باشند .
وي با بيان اينكه ورزش براي حفظ سلامت انسان امري لازم و ضروري است اظهار كرد: در مورد بانوان نيز اين مسئله صدق پيدا مي‌كند، زيرا سلامت بانوان نيز با ورزش كردن تأمين مي‌شود
سرهنگ نوري گفت: ورزش براي بانوان به عنوان حرفه و شغل مطرح نيست، بلكه ورزش نوعي تفريح سالم است كه زن نيز به عنوان يك فرد از اجتماع بايد از آن بهره‌مند باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار