آب‌بندان حیدرکلا بابل یک فرصت بزرگ گردشگری است که با جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح گردشگری علاوه بر جذب توریست نقش مهمی در اشتغال‌زایی جوانان بابل دارد.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۸۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹




خبرگزاری بسیج مازندران، عضو کانون بسیج صنعتی مهندسین بابل گفت: بابل از مبلمان استاندارد شهری برخوردار نیست.

حسینعلی حاجیان در نشست مشترک با شهردار بابل، اظهار کرد: نمادها و المان‌های شهری بابل متناسب این شهر نیست و نیاز است از المان‌های مناسب شهری در نقاط مختلف استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه اماکن تفریحی و فضای سبز بابل پاسخگوی مردم این شهر نیست، افزود: با توجه به جمعیت رو به رشد بابل نیاز است شهرداری بابل، فضاهایی را برای استراحت مسافران در نظر گرفته و فضای سبز و پارک‌های این شهرستان را افزایش دهد.

عضو کانون بسیج صنعتی مهندسین بابل اجرای طرح گردشگری بابل را لازم برشمرد و تصریح کرد: آب‌بندان حیدرکلا یک فرصت بزرگ گردشگری است که با جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح گردشگری علاوه بر جذب توریست نقش مهمی در اشتغال‌زایی جوانان بابل دارد.

وی ایجاد مرکز گردشگری سلامت را در بابل ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از بیماران از استان‌های مختلف کشور برای درمان به بابل سفر می‌کنند که این بیماران مکان‌های خاصی را برای اسکان ندارند که برای تعامل شهرداری بابل، نمایندگان مردم بابل در مجلس و حوزه پزشکی شاهد ارتقای حوزه سلامت در بابل خواهیم بود.

حاجیان با ابراز تأسف از اینکه حدود 20 سال از زمان اجرای اگوی شهری بابل می‌گذرد اما تاکنون تنها 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، یادآور شد: اگر محیط زیست، آب و فاضلاب و دستگاه‌های مرتبط با یکدیگر تعامل داشتند امروز شاهد چنین وضعیتی در شهر بابل نبودیم.

وی با اشاره به اینکه بابل از مبلمان استاندارد شهری برخوردار نیست، ادامه داد: برخی از پیاده‌روها و مغازه‌های تجاری در کوچه‌ها و معابر استاندارد نیست که با درایت دوستان و مسؤولان باید نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

عضو کانون بسیج صنعتی مهندسین بابل پساب زباله‌ها، نورپردازی خیابان‌ها، تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، عدم رعایت تراکم در کوچه‌ها و محلات را از دیگر مشکلات شهری بابل برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها