یک کارآفرین فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی خواستار حمایت بیشتر مسئولین از کارآفرینان در شهرستان‌های کوچک جهت جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرهای دیگر شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۹۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
مسلم عمرانی جوان فعال در عرصه اقتصادی مقاوتی با تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه شهرستان رشتخوار اقدام به پرورش مرغ بومی و محلی تخم گذار در روستای سعادت آباد این شهرستان کرده است.

این جوان كارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: با توجه به شرایط مساعد در روستا اقدام به فراهم سازی محیط پرورش مرغ بومی کردم، برای کسب درآمد حلال وارد این کار شدم  و از درامد حاصل از آن نیز راضی هستم.

وی با اشاره به اینكه در این مرغداری علاوه بر خود برای یک نفر دیگر هم اشتغال زایی کرده است افزود: با توجه به شرایط محیا شده در روستا برای پرورش مرغ، علاوه بر پر کردن اوقات فراغت به فعالیت های کشاورزی در روستا هم نیز می پردازم.

این کارآفرین بسیجی با توجه به شعار سال اقدام و عمل خواستار حمایت بیشتر مسئولین از جوانان فعال در سطح شهرستان شد و اظهار داشت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی که از سوی بسیج سازندگی شهرستان به کارآفرینان تعلق می گیرد کمک شایانی به جوانان فعال در عرصه فعالیت های اقتصادی میکند، حمایت بیشتر در منطقه از مهاجرت جوانان به شهرهای دیگر جلوگیری می کند.

در ادامه گفتگو قاسم آجنگان، مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار با بیان اینکه بسیج سازندگی در راستای تحقق سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی و پیرو منویات مقام معظم رهبری گام برمی دارد، اظهار داشت: استفاده از نیروی جوان و حمایت از طرح های اقتصادی در شهرستان با توجه به نیاز های شهرستان باید عملی شود، تلاش برای تقویت نقاط ضعف در شهرستان با اولویت قرار دادن به طرح های مورد نیاز منطقه را مد نظر خواهیم داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه موثرترین راه مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن تکیه بر اقتصاد مقاومتی است، یاداور شد: تعیین شعار سال با محوریت اقتصاد بار دیگر تاکید مقام معظم رهبری بر این مقوله مهم را می رساند و از آنجا که تاکنون منویات ایشان درباره اقتصاد عملی نشده، معظم له بار دیگر براین موضوع مهم و اساسی جامعه تاکید دارند که می بایست در این راستا با هم افزایی و مشارکت در تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی قدم برداشت.

آجنگان در پایان با اشاره به اینکه دشمن با تحریم های ظالمانه قصد دستیابی به اهداف خود را دارد، افزود: دشمن همچون قبل بر ادامه عداوت خود برعلیه ملت ایران ادامه می دهد، و با تکیه بر تحریم های ظالمانه، قصد نفوذ و دستیابی بر نقش های شوم خود را دارد، و در مقابل تنها راه مقابله و مبارزه با آن تکیه بر اقتصاد مقاومتی، و استفاده از افکار جوانان این مرز و بوم در راستای پویا کردن جامعه اقتصادی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها