رئیس هیأت شنا، شیر‌جه و واتر‌پلو سوادکوه از نبود استخر برای هیأت شنای شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۱۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷



خبرگزاری بسیج مازندران، موسی رسولی با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت فردی و جمعی، گفت: توسعه فعالیت‌های ورزشی به عنوان سرمایه‌گذاری پایدار و آینده‌نگر‌انه نقش مهمی در دست‌یابی به اهداف فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از فعالیت‌های ورزشی در مناطق محروم باید در اولویت مسئولان قرار گیرد، افزود: حمایت مسؤولان از طرح‌های ورزشی و بستر‌سازی اجرایی شدن فعالیت‌های مختلف از مهم‌ترین اولویت‌های ایجاد جامعه سالم و پویا محسوب می‌شود.

رئیس هیأت شنا، شیر‌جه و واتر‌پلو سوادکوه با اشاره به اینکه هنوز موفق به هماهنگی با اداره ورزش و جوانان به منظور استفاده از استخر نشدیم، خاطر‌نشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جلسه مسؤولان هیأت شنا، شیرجه و واترپلو قول پیگیری اختصاص استخر به هیأت‌های شنا، شیر‌جه و واتر‌پلو را ارائه داده است.

رسولی با اشاره به اینکه ما هیأت شنایی هستیم که استخر نداریم، اظهار کرد: اعزام تیم‌ها برای مسابقات استانی و اعزام مربیان برای کلاس‌های آموزشی انجام شده است.

وی گفت: هماهنگی برای استفاده از استخر‌های مناسب، سازماندهی ورزشکاران رشته شنا، شیر‌جه و واتر‌پلو، ساماندهی تیم‌ها و تهیه بانک اطلاعات این رشته ورزشی در دستور کار آینده ما قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها