امام جمعه ساری:

دخالت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جوامع آمریکا را طاغوت اعظم کرد/ چشم بینای نظام سربازان گمنامند

طبرسی ادامه داد: در قرآن مجید سه طاغوت فرهنگی(هامان)، اقتصادی(قارون) و سیاسی(فرعون) معرفی شده است، لذا آمریکا که طاغوت اعظم است، در این سه زمینه دخالت دارد و با ابزاری که برای استعمار و بهره‎کشی جوامع در اختیار دارد، آنها را اغوا کرده و نمایش قدرت می‎دهد.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۳۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸



خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه ساری گفت: سربازان گمنام چشم بینای نظام هستند، دشمن می‌خواهد شرق، غرب و جنوب ایران را شلوغ و ویران کرده و به داخل ایران بیاید، اما نمیتواند به این نتیجه برسد زیرا سربازان گمنام ما حضور دارند.

آیتالله نورالله طبرسی با بیان اینکه ایران 37 سال مشکلات خود را در سایه همدلی رفع کرده است، اظهار کرد: هشت سال هجمه سنگین جنگ تحمیلی و پس از آن نیز تحریمها، تهدیدها و جنگهای سخت و نرم را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران امام و اکنون نیز در جامعه با هم هستیم، افزود: دشمنان قوی و مقتدری داریم که آمریکا در رأس آنهاست، امام درباره آن فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است، مقام معظم رهبری نیز در دیدار با قاریان از آمریکا به «طاغوت اعظم» تعبیر کردند تا دشمن را بشناسیم.

امام جمعه ساری بیان کرد: آمریکا یک کشور عادی نیست، دشمنی است که امام به او شیطان بزرگ لقب داده و رهبر نیز از او بهعنوان «شیطان اکبر» یاد کرده است.

طبرسی ادامه داد: در قرآن مجید سه طاغوت فرهنگی(هامان)، اقتصادی(قارون) و سیاسی(فرعون) معرفی شده است، لذا آمریکا که طاغوت اعظم است، در این سه زمینه دخالت دارد و با ابزاری که برای استعمار و بهرهکشی جوامع در اختیار دارد، آنها را اغوا کرده و نمایش قدرت میدهد.

امام جمعه ساری گفت: اکنون در برابر دشمن باید «یدالله مع‌الجماعه» باشیم، یعنی دولت، رهبر و ملت دست به دست هم بدهیم تا مانند گذشته موفق باشیم، زیرا جامعه متفرق و گسسته و مبتلای به «شیع» و گروه گروه مانند عراق و افغانستان، سوریه و لبنان شده و از این شرایط، دشمن استفاده میکند.

وی بیان کرد: یکی از اصول اولیه تحقق اقتصاد مقاومتی وحدت، همدلی و همزبانی است و اگر این موضوع را قوی و نیرومند کنیم میتوانیم این قائله و این توطئه و نقشه شیطانی آمریکا را نیز خنثی کرده و روی پای خود بایستیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) چشم بینای نظام اسلامی هستند، گفت: دشمن می‌خواهد شرق، غرب و جنوب ایران را شلوغ و ویران کرده و وارد کشور شود، اما با حضور سربازان گمنام امام زمان (ع) نمیتوانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به موضوع مهدویت، اظهار کرد: تکمیل شریعت آسمانی از آدم(ع) تا خاتم(ص) و از حضرت علی(ع) تا امام زمان(عج)، تنها با ظهور حضرت بقیةالله(ع) است تا وعدههای خداوند در زمین محقق شود.

طبرسی با بیان موضوع انتظار و ضرورت تمرین امر انتظار برای تمکین امر رهبر، افزود: اگر آشنایی و آمادگی برای ظهور منجی نداشته باشیم نمیتوانیم تصمیم بگیریم.

وی تصریح کرد: آینده جهان را باید آینده صلح، عدل و پاکی بدانیم و معتقد و منتظر روزی باشیم که صاحب عصر(عج) بیاید و این همه ظلم و ستمها را برچیند و طبق وعده خدا مستضعفان جهان صاحبان اصلی زمین شوند.

امام جمعه ساری با اشاره به سوم خردادماه و فتح خرمشهر گفت: دشمن چنان این شهر را قفل کرده بود که در نگاه اول دسترسی به آن وجود نداشت، اما رزمندگان اسلام در عملیات بیتالمقدس سینه سپر کرده و خرم‌شهر را آزاد کردند.

طبرسی با بیان اینکه کمتر در رسانهای از سربازان گمنام گفته میشود، اظهار کرد: لحظهای داعشیها از ما غافل نیستند تا کاری را در ایران انجام بدهند، ما در برابر شهدای خود، اطلاعات، سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی خضوع داریم.

وی ادامه داد: آنها چشم بینای نظام هستند، دشمن می‌خواهد شرق، غرب و جنوب ایران را شلوغ و ویران کرده و به داخل ایران بیاید، اما نمیتواند به این نتیجه برسد زیرا سربازان گمنام ما حضور دارند.

امام جمعه مرکز مازندران با خسته نباشید و سرسلامتی به سردار سلیمانی و نیروهای خدوم او در آن‌ سوی مرزها، بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) نمیگذارند که این مملکت امام زمان(ع) بهدست دشمن بیفتد.

وی در پایان گفت: امروز باید متحد بوده و متأثر حرف‌های عدهای دشمن و ناآگاه نباشیم، بلکه صفوف اتحاد و همدلی ما باید فشردهتر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار