یک منبع آگاه در دفتر آیت الله نوری همدانی به «بسیج» خبر داد
یک منبع آگاه گفت: علت برگزارنشدن دیدار آقای روحانی با این مرجع تقلید به جهت ضعف در هماهنگی و عدم حضور رییس جمهور در ساعت مقرر شده بوده است.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۳۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن روحانی در جریان سفر یک روزه اش به قم و حضور در بیوت مراجع تقلید، موفق به دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی نشد.

یک منبع آگاه در تماس خبرنگار ما با وی، با تایید این خبر، گفت: علت برگزارنشدن دیدار آقای روحانی با این مرجع تقلید به جهت ضعف در هماهنگی و عدم حضور رییس جمهور در ساعت مقرر شده بوده است.

وی اظهار داشت: رابط دولت که از استانداری با دفتر آیت الله نوری همدانی جهت انجام این دیدار معرفی شده بود، ساعت خاصی را تنظیم کرده بودند که متاسفانه ظاهرا برنامه های آقای رییس جمهور برای این ساعت هماهنگ نشده بود.

این منبع آگاه تاکید کرد: زمان این ملاقات برای قبل از ظهر هماهنگ شد و برای آن ساعتی که آنها وقت می خواستند، ما وقت دادیم اما نتوانستند خودشان را در زمان مقرر برسانند؛ از سوی دیگر، برنامه های آیت الله العظمی نوری همدانی برای بعدازظهر و ملاقات های ایشان با اقشار مختلف مردم و گروه هایی که از شهرستان های مختلف برای دیدار با ایشان آمده بودند، از قبل تنظیم شده بود و دیگر مجالی برای این دیدار فراهم نشد.

وی از احتمال صدور اطلاعیه دفتر این مرجع تقلید در این رابطه تا ساعاتی دیگر خبر داد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۳:۴۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
بی ادبی رئیس جمهور بوده
احمد علي جهان بين
۱۷:۰۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
درود بر مرجع عا لي قدر ، احتمالا برای روحانی سعادت نبوده كه ديدار داشته باشند
ناشناس
۱۵:۵۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
راهش ندادن از موفقیتهای برجام است