خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: بدنبال شنیدن خبر مسرت بخش فتح خرمشهر مسئول اسلحه خانه پایگاه بسیج درب اسلحه خانه را به روی ما گشود و در سراسر شهرستان سرایان شروع به تیراندازی هوایی کردیم.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۴۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

علی سهی از یادگاران دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با بیان خاطره ای از آن روز تاریخی اظهار داشت: یادم نمی رود چندماهی از آمدنم از جبهه بیشتر نگذشته بود که در پایگاه بسیج سرایان مشغول امورات جاری بودیم که یک لحظه تلویزیون و رادیو مارش عملیاتی پخش و پس از دقایقی اعلام کرد، « شنوندگان عزیز توجه فرماید شهر خون و قیام خرمشهر آزاد شد » .

وی یادآور شد: این صدای آقای کریمی گوینده رادیو که این خبر را اعلام کرد در مردم سراسر شهرستان که از گیرنده های خود می شنیدند، شور و شعف بوجود آورد .

سهمی افزود: بدنبال این خبر مسئول اسلحه خانه پایگاه بسیج درب اسلحه خانه را به روی ما گشود و هر کس یک اسلحه به تناسب خود (بیشتر اسلحه ام . یک ) برداشتیم و در درب پایگاه بسیج سرایان شروع به تیراندازی هوایی کردیم.

وی ادامه داد: بعضی هم عقب وانت نشستند و دور تا دور خیابان حرکت و تیر هوایی شلیک می کردند که حتی کسانی که در مزارع کشاورزی بودند شنیدند چون بسیار خبر مسرت بخشی بود .

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: چند سالی که گذشت ، در مسجد جماران به مناسب سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) مراسمی بود که مجری آن همین آقای کریمی بود که خبر فتح خرمشهر را اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از پایان مراسم، بنده و دوستان جلو رفته و صورت ایشان را بوسیدم و من گفتم خبر فتح خرمشهر که شما اعلام کردید ، مردم را بسیار خوشحال کرد . ایشان در جواب گفت بنده هم بسیار خوشحال بودم از اینکه دل مردم ایران را شاد کردم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها