اعزام راهیان نور و کاروان‌های زیارتی مرقد امام(ره) که با حضور راویان و همراهی نسل اولی‌ها همراه است موجب پیوند تفکر انقلابی نسل اول با نسل‌های بعدی است.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۶۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰


خبرگزاری بسیج مازندران، حسین محمودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سهمیه اختصاص داده به شهرستان نور، 800 زائر امسال از شهرستان نور به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

وی افزود: سپاه در کنار ماموریت‌های ذاتی خود بر اساس تکلیف اعتقادی و انقلابی همه ساله تعداد کثیری از زائران و مشتاقان را برای تجدید بیعت به مرقد امام(ره) اعزام می‌کند و همواره سعی شده تا بار اولی‌ها و جوان‌ترها به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب حضور بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نور این اعزام‌ها را آگاهی و شناخت نسل سوم و چهارم و پس از آن از شخصیت سیاسی، الهی و معنوی خاص آن حضرت عنوان کرد و افزود: این حرکت عظیم مردمی تجدید میثاق با امام و رهبری و انتقال تفکر انقلابی امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب به نسل جوان جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: اعزام راهیان نور و کاروان‌های زیارتی مرقد امام(ره) که با حضور راویان و همراهی نسل اولی‌ها همراه است موجب پیوند تفکر انقلابی نسل اول با نسل‌های بعدی است.

محمودی اظهار کرد: برای این اعزام از حدود یک‌ماه قبل جلسات متعدد برگزار شد و کمیته‌های مختلف برای هماهنگی و اعزام مطلوب و با کیفیت تشکیل شد که مهم‌ترین آن کمیته‌های پشتیبانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و امنیتی است.

وی تصریح کرد: امام(ره) اسوه و الگوی عملی برای همه دوران و همه نسل‌ها است و فرصت 14 و 15 خرداد برای تبیین شخصیت و تحقق گفتمان امام(ره) و رهبری بسیار مغتنم است.

فرمانده سپاه ناحیه نور با بیان اینکه حضور گسترده مردم در این آئین‌ها اثبات وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام است، افزود: همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با حضور مردم خنثی و راه برای تحقق گفتمان انقلاب تسهیل می‌شود.

وی در پایان، گفت: همزمان با اعزام زائران به مرقد امام(ره) برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح مساجد، پایگاه‌های بسیج و ... برگزار می‌شود که در این برنامه‌ها نیز سخنرانان شخصیت و آرمان‌های امام(ره) و چرایی قیام 15 خرداد را تبیین می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها