خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

هدف اصلی دشمنان تضعیف ولایت و شبهه در مهدویت است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: هدف اصلی دشمنان تضعیف ولایت و شبهه در مهدویت است و روی این دو هدف به شدت تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۸۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

حسین میری در همایش عطر انتظار در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان با بیان اینکه دوران افول دشمن فرا رسیده است، اظهارداشت: وقتی دشمن تا دندان مسلح نمی تواند در مقابل یک عالم دینی بایستد به طور یقین دست امام زمان پشت سر این عالم دینی قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و یکی از کارهایی که دشمن به شدت روی آن کار می کند، تضعیف ولایت و شبهه در مهدویت است.

تساوی جنسیتی از سیاست های خصمانه دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است

وی با بیان اینکه تساوی جنسیتی یکی دیگر از سیاست های خصمانه دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: تساوی جنسیتی در آموزش، تساوی جنسیتی در مراکز ورزشی و تفریحی، برگزاری اردوهای مختلط داخلی و خارجی و فروپاشی بنیان خانواده ها از تلاشهای دشمن در زمینه تساوی جنسیتی است.

میری با بیان اینکه امروز وظیفه ما بیش از هر زمان دیگر سنگین تر است، تاکید کرد: اگر قرار است این انقلاب به سرمنزل مقصود برسد باید کار جهادی بکنیم و یکی از مهمترین کارها در این زمینه عمل به اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به وضعیت نابسامان کشور در مسائل فرهنگی،اذعان داشت: علیرغم مناسب بودن شرایط کشور در مسائل خارجی، در درون کشور وضعیت مناسبی از لحاظ مسائل فرهنگی نداریم و این وظیفه معلمینی که در مسیر ولایت قرار دارند را بسیار سنگین تر می کند.

وی توجه و اهمیت به مسائل فرهنگی را خواسته مهم خود از مردم عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا در زمینه مسائل و موضوعات فرهنگی رهبر معظم انقلاب و نایب امام زمان (عج) از ما دلخور نباشد.

دوران طلایی بشریت، دوران پس از ظهور است

مدرس حوزه علمیه زیرکوه نیز در این همایش با بیان اینکه مساله مهدویت ریشه در خلقت آدم دارد، اظهارداشت: یازده امام این بشارت را داده اند که در آخرالزمان زمین از ظلم ستم پاک خواهد شد و طنین لااله الا الله در همه جا طنین انداز خواهد شد.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: دوران طلایی بشریت، دوران پس از ظهور است و این دوران دورانی است که قدما،فلاسفه و عرفا از آن به مدینه فاضله تعبیر کرده اند.

وی با بیان اینکه بعد از نماز بیشترین روایات در زمینه مهدویت وجود دارد، تصریح کرد: 6 هزار روایت در مبحث مهدویت موجود است که 400 روایت آن از منابع اهل سنت است.

گفتنی است، همایش عطر انتظار با موضوع مهدویت به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش زیرکوه برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها