جمعی از دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی خاوران در نامه‌ای سرگشاده به ریاست دانشگاه برای بهبود وضعیت حجاب بیان کردند: دانشگاه؛ یعنی همان مکانی که باید منشأ انتشار اندیشه‌های نو و کارخانه تولید فرهنگ یک مرز و بوم باشد، تبدیل به باشگاهی برای تبادل مُد و سلیقه‌های گوناگون گشته است.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۹۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در متن نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان دانشگاه خاوران برای بهبود حجاب در این دانشگاه آمده است:

 
جناب آقای دکتر مباشری

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه خاوران هستیم که به دور از سیاست زدگی ها و سیاسی کاری های برخی جریان ها و بدون وابستگی به تشکل، گروه و یا گرایش سیاسی خاص؛ صرفا جهت دانشجو بودن و روحیه مطالبه گری داشتن، رنج نامه ای را تقدیم شما می‌نماییم؛


آقای دکتر محیط فرهنگی و آموزشی ای که جنابعالی تصدی آن را برعهده دارید به دلایل نامعلوم که برای ما نیز مبهم مانده است، بر اثر حضور و ظهور ناهنجاری هایی به مکانی ضد فرهنگی و ضد تربیتی مبدل گشته است...

دانشگاه؛ یعنی همان مکانی که باید منشأ انتشار اندیشه های نو و کارخانه تولید فرهنگ یک مرز و بوم باشد اکنون با حضور برخی افراد با پوشش ها و رفتارهایی که هیچ تعلقی به یک مکان فرهنگی و آموزشی ندارند به باشگاهی برای تبادل مُد و سلیقه های گوناگون گشته که در چنین فضایی کسب علم جایگزین اهداف و اعمال نامرتبط با محیط آموزشی شده است.

 
آقای دکتر، آیا وقت آن نرسیده است سرانه فرهنگی ای که هر ترم از دانشجو اخذ می شود صرف حداقل فرهنگ سازی جهت اجرای یک قانون آموزشی یعنی همان پوشش مناسب دانشجو برای حضور در دانشگاه شود؟؟؟؟؟

 جناب رئیس، آیا زمان آن نرسیده که انتظامات تحت امر شما به غیر از حراست از ملک دانشگاه به وظیفه اصلی خودش عمل کند؛ یعنی مانعی باشد در برابر بی نظمی که مهم ترین مصداق آن جلوگیری از آلوده شدن فضای آموزشی توسط حضور دانشجویان با پوشش های نامناسب در برخی رشته هاست ؟؟؟؟؟

ما دانشجویان شما در دانشگاه غیرانتفاعی خاوران دیگر تاب و تحمل چنین وضعیتی برایمان مشکل است لذا به جد از جنابعالی خواستار تغییر هرچه سریعتر وضع موجود هستیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها