فرمانده سپاه نمین:

سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران است

سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر نماید پیروزی ومقاومت ملت ایران در برابر اسکتبار بوده و با گرامیداشت این روز، جانفشانی ها و از خودگذشتگی ها رزمندگان اسلام بیان شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۰۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، فرمانده سپاه نمین در جلسه هماهنگی مراسمات نیمه شعبان، آزادسازی خرمشهر و مراسمات 14 و 15 خرداد اظهار کرد: غبر روبی مزار شهدا، پیاده روی کارکنان بسیجی ادارات، سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن و سرور نیمه شعبان و مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد از برنامه های پیش بینی شده است.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: برگزاری این جلسه یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین بوده و برگزاری برنامه ها با تعامل و همکاری مثال زدنی تمامی مسئولان و ادارت شهرستان انجام می شود.

وی افزود: مراسن جشن وسرور نیمه شعبان در شب ولادت به میزبانی مسجد امام حسین (ع) نمین راس ساعت 21/30 شب برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین اظهار کرد: جشن نیمه شعبان نیز با حضور تمامی مسئولان و عموم مردم راس ساعت 30/12 ظهر در مسجد جامع برگزار می شود.

سرهنگ ایرانی بیان کرد: مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در محل گلزار شهدای گمنام و با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی یکی از مدافعان حرم برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور نزدیک به 600 نفر از مردم نمین در مرقد مطهر حضرت امام (ره) گفت: مراسمات روز 14 و 15 خرداد نیز به صورت متمرکز و در مسجد جامع نمین و با سخنرانی امام جمعه شهرستان برگزار می شود.






ارسال نظرات
آخرین اخبار