کمک 500 میلیون ریالی خیرین به چاروسا

رئیس کتابخانه عمومی چاروسا از کمک 500 میلیون ریالی به کتابخانه عمومی چاروسا به همت خیرین حوزه کتاب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۰۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

فیض‌الله آبرود صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای آحاد مردم بسیار مهم تلقی بوده و تبیین این فرهنگ نیازمند مشارکت همگانی است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی چاروسا بیان کرد: کتاب و کتابخوانی مسیری به سمت موفقیت و پیشرفت افراد و جامعه اسلامی است، چرا که از طرفی آموزه‌های دینی بر این مهم تاکید داشته و از سویی مطالعه باعث بصیرت‌افزایی در جامعه خواهد شد.

وی افزود: کتاب بهترین دوست انسان است و مأنوس شدن با کتاب باید از کودکی در فرد نهادینه شود تا در آینده این فرهنگ به سهولت در جامعه ترویج داده شود.

آبرود با تاکید بر ترویج و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در چاروسا در ادامه گفت: تمام بزرگان و دانشمندان تاریخ بشری از طریق کتاب و کتابخوانی جاودانه ماندند.

رئیس کتابخانه عمومی چاروسا یادآور شد: به دلیل کمبود منابع مالی و به جهت مجهز کردن کتابخانه‌های چاروسا به منابع کمک درسی و همچنین کمک به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری برای جذب کمک مالی از خیرین درخواست کمک کردیم که خوشبختانه این مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه کانون قلم‌چی و موسسه گاج توانستند کمک شایانی در این خصوص کنند افزود: این دو موسسه بالغ بر 500 میلیون ریال به این کتابخانه کمک کردند که توانستیم تا حدودی کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز این کتابخانه را تکمیل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار