خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت: هنوز برخی مدیران ما باور ندارند که در یک معرکه و میدان جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم باید ماجرای فیش های چند میلیونی باید برای مردم شفاف سازی شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۱۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر حاجی آباد با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، اظهارداشت: لحظه لحظه ماه شعبان پر از خوشنودی خداوند متعال است.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه شب نیمه شعبان همپای شب قدر است، خاطرنشان کرد: با این خصلتی که برای نیمه شعبان ذکر شده است باید خود را برای این شب بزرگ آماده کنیم.

وی با اشاره به مناسبت های هفته ولادت امام زمان و روز جهانی مستضعفان را تبریک گفت بیان داشت: تکلیف منتظران ظهور حاکم کردن عدالت در جامعه است.

مرتضائی نیا با بیان اینکه سالروز ولادت امام زمان (عج) به روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است، تصریح کرد: به دیدبانان بصیر و آگاه که یک پرونده بسیار درخشان در کارنامه خود دارند خداقوت می گوئیم و این روز بزرگ را تبریک عرض می کنیم.

وی با اشاره به اجرای مراسم برات جهت اموات، تاکیدکرد: برگزاری مراسم برات برای آمرزش اموات و رفتگان و زنده نگه داشتن یاد و خاطر آنهاست و باید در این مراسم از اصراف هایی که انجام می شود پرهیز کنیم.

فتح خرمشهر قدرت اسلام را به جهانیان ثابت کرد

خطیب جمعه زیرکوه با تبریک سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت،‌ایثار و پیروزی ،یادآور شد:فتح خرمشهر قدرت اسلام را به جهانیان نشان داد و این فتح بزرگ باعث شد تا آمریکا و قدرتهای توخالی دیگر حساب کار خود را بکنند..

مرتضائی نیا بااشاره به آغار محاصره اقتصادی ایران از سوی آمریکا،اظهارداشت:اینها خیال می کنند ملت ایران به خاطر تحریم و فشار اقتصادی در مقابل خواسته آنها تسلیم خواهد شد و دستهای خود را بالا خواهد گرفت اما اشتباه می کنند زیرا این ملت،ملتی است که هیچگاه در مقابل دشمن تسلیم نمی شود.

تنها راه مقابله با تحریم، عمل به اقتصاد مقاومتی است

وی تاکیدکرد: تنها راه مقابله با تحریم، عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه نکردن به دست و دهن بیگانگان است. و تا وقتی چشممان به دست و دهن بیگانگان باشد هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به آغاز به کار نمایندگان منتخب در آینده نزدیک، گفت:آنچه از نمایندگان منتخب می خواهیم این است که موقع ورود به خانه ملت از مردم و نیازهای مردم غافل نشوند و مصالح نظام را به فراموشی نسپارند.

بهائیت نه دین است نه آئین، بلکه یک فرقه ضاله است

مرتضائی نیا اذعان داشت: بهائیت نه دین است نه آئین، بلکه یک فرقه ضاله است که دست و پرداخته انگلیس است برای نفوذ به اعتقادات مسلمانان.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه هرگونه رابطه و ارتباط با این فرقه ضاله را محکوم می کنیم، تصریح کرد: اینکه برخی فتنه گران سال 88 امروز به ارتباط با این فرقه افتخار می کنند را محکوم می کنیم و این افراد باید از ملت شریف ایران عذرخواهی کنند.

مرتضائی نیا به فیش های حقوق ده ها میلیونی اشاره کرد و گفت: لازمه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی است و مدیریت جهادی برای انجام کارهای بزرگ از فیش های حقوق بزرگ انگیزه نمی گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز برخی مدیران ما باور ندارند که در یک معرکه و میدان جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: مسوولین نظارتی باید نظارت خود را بر این موارد بیشتر کنند و ماجرای فیش های چند میلیونی باید برای مردم شفاف سازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها