خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش زیرکوه:

آشنایی جوانان با فرهنگ مهدویت، ناکامی دشمن را بدنبال دارد

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت: باید جامعه ما و فرزندانی تربیت کنیم که علاوه بر آشنایی با فرهنگ مهدویت در مقابل هجمه ها و تلاشهایی که دشمنان در این موضوع به طرق مختلف وارد می کند؛ مقاومت کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۱۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علیرضا مهدی پور در همایش عطر انتظار در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان اظهارداشت: خداوند را شاکریم که در طول سال تحصیلی گذشته به همت فرهنگیان عزیز توانستیم مشکلاتی که در حوزه ‌آموزش و پرورش وجود داشت را حل و فصل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه خاطرنشان کرد: در کنار استعدادهایی که در دانش آموزان نهفته بود وتوانایی هایی که در مدیران، مربیان و معلمین ما وجود داشت دست به دست هم دادیم و تلاش کردیم تا آموزش و پرورش زیرکوه را یک قدم به سمت قله موفقیت پیش ببریم.

وی با شاره به بحث مهدویت، یادآور شد: اگر امروز در بحث مهدویت و انتظار جلسات متعددی برگزار می کنیم هدف این است که جامعه ما و فرزندانی که تربیت می کنیم به سمت و سویی حرکت کنند که علاوه بر آشنایی با فرهنگ مهدویت بتوانند در مقابل هجمه ها و تلاشهایی که دشمنان در این موضوع به طرق مختلف وارد می کنند مقاومت کند.

مهدی پور با بیان اینکه دانش آموزان باید معرفت و شناخت در بحث امام زمان داشته باشند، تصریح کرد: اگر امروز ارتباط ما با بحث مهدویت کم رنگ شده است و از طرفی دشمن در تلاش برای هجمه به موضوع مهدویت است، بتوانیم با آموزشهایی که به دانش آموزان و نسل جوان کشور ارائه خواهیم کرد گوشه ای از فعالیت هایی که در بحث مهدویت می توانیم انجام دهیم به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه امید کشور به جوانهایی است که در دست فرهنگیان آموزش می بینند،گفت: امروز وظیفه ماست که ارزشهای انقلاب را به دانش آموزانی که نسل چهارم و پنجم انقلاب هستند انتقال دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار