خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با بیان اینکه نیمه شعبان یادآور نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) در جامعه است گفت: یکی از نشانه های عشق واقعی به امام زمان(عج) پیروی از به ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
سرهنگ مسعود قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، ضمن تبریک میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت به محبان و عاشقان حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: بارزترين خصوصيت حضرت مهدي موعود (عج) برپايي حكومت عدل الهي است و باید تلاش شود با اعمال و رفتار خود، جهان را باعدل پر کنیم و زمینه ظهور ایشان را فراهم کرد.

قنبری با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) كه بهترین عمل در میان امت پیغمبر انتظار فرج است، افزود: جشن نیمه شعبان بزرگترین فرصت برای نزدیک شدن به امام زمان و شناخت و درک واقعی انتظار می باشد.

وي با تاکید بر اینکه در عصر غیبت وظیفه مسلمان اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است، خاطرنشان كرد: امروز یکی از نشانه های عشق واقعی به امام زمان(عج) عشق واقعی به ولایت فقیه است.

قنبری در ادامه با اشاره به اینکه نیمه شعبان یادآور نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) است، گفت: همانطور که امام(ع) غایب است ولی فضایل و آثارش محسوس است، نقش آفرینی این سربازان نیز در تمام عرصه واضح و قابل حس است.

وی پیوند سربازان گمنام امام زمان(عج) را با انقلاب اسلامی نا گسستنی دانست و افزود: نفوذ این سربازان به برکت الهی و ظرافت‌های معنویشان در سازمان‌های جاسوسی حتی خارج از مرز‌ها مانع از ترویج فساد، ترور، گسترش ظلم در جامعه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه جشن بزرگ نیمه شعبان در شهرستان  اندیشیده شده است، بیان کرد: برگزاری جشن نیمه شعبان  با هدف نهادینه نمودن حب و دوستی به اهل بیت (ع) طی سنت دیرینه هر سال در شهرستان برگزار می شود .


ارسال نظرات