خبرهای داغ:
بیانیه؛

بیانیه روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مناسبت سوم خرداد

روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه ای را صادر نمود.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۹۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در بیانیه ای به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه ای را صادر نمود.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز فرا رسیدن طنین گلبانگ "انا فتحنا لک فتحا مبینا" برفراز گنبد مسجد جامع خرمشهر و سر برآوردن شعار آزادی و آزادگی از خون جوانان است. این روز یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان سپاه اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

روز آزادی خرمشهر، روز یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازها و روزی است که دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای درهای بسته شد. سوم خردادماه یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و ما هرگز از یاد نمی بریم که استقلال و آزادی امروز ایران، حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه های آنان و بازخوانی و ترسیم رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین که حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه، جاودانه خواهد کرد.

هر چند سراسر تاریخ ایران عزیز، سرشار از پایمردی، رشادت و فداکاری پهلوانان، قهرمانان و مردان و زنانی است که با دلاوری و غیرت از خود اسطوره ساخته اند اما این حماسه فتح خرمشهر است که همچون زمردی درخشان، نه تنها در تاریخ ایران سرافراز، بلکه در تمام تاریخ دنیا، شور آفرینی می کند.

سوم خرداد یک حماسه ملی است حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی، لذا پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌ها است. عمليات پيروزمند بيت‌المقدس و آزادي خرمشهر در سوم خرداد ماه سال61 پيدايش وضعيت نويني در صحنه سياسي نظامي جنگ تحميلي هشت ساله و تحولات آينده خاورميانه رقم زد و اسباب اضطراب و نگراني آمريکا و قدرت‌هاي حامي صدام و رژيم بعثي صهيونيستي عراق را فراهم کرد.

بی تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که بر گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

رزمندگان اسلام با درس‌آموزي از عبرت‌هاي تاريخي و مقاومت و ايستادگي هوشمندانه برابر نظام سلطه و اهداف شيطاني و ضد ايراني قدرت‌هاي زورگو و مستکبر، براي حراست از استقلال و تماميت ارضي کشور، هويت ديني و ملي ايران عزيز و پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي افتخارآميز و قدرت‌آفرين آن از هيچ تلاشي فروگذار نکرده و با آمادگي فراگير خود تحت رهبري ولايت فقيه و فرماندهي معظم کل قوا، حضرت‌آيت الله العظمي امام خامنه‌اي(مدظله العالی) هرگونه تهديد، تعرض و تجاوز احتمالي از سوي بيگانگان و دشمنان فرامنطقه‌اي را با پاسخ سخت و پشيمان کننده و شکستي خفت بار و فراموش‌ناشدني مواجه خواهند‌ ساخت.

ما سبز پوشان و سربازان ولایت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به خانواده های معظم شهدا ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، اقشار و آحاد مختلف مردمی تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را نثار کردند درود می فرستیم.

روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه
ارسال نظرات
آخرین اخبار