حجه الاسلام شاکری در جمع بسیجیان ناحیه روح الله یزد:

مرحوم مقدس اردبیلی از حلالی که حقش بود گذشت ...

حجه الاسلام شاکری در این جلسه گفت:مرحوم مقدس اردبیلی از حلالی که حقش بود گذشت برای آنکه از حرام هم بتواند راحت تر بگذرد.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۰۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ؛بسیجیان ناحیه روح الله یزد با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد دیدار کردند.

حجه الاسلام شاکری در این جلسه گفت:مرحوم مقدس اردبیلی از حلالی که حقش بود گذشت برای آنکه از حرام هم بتواند راحت تر بگذرد.

وی با اشاره به آیت الله علاقه بند گفت: گاهی اوقات به نماز آیه ا... علاقه بند بروید واقعاً درس است اگر انسان نگاهشان بکند خود عوض می شود.باید ببنید ایشان چطور با مردم رفتار می کنند که اینقدر مردم دوستشان دارند.

شاکری خاطر نشان کرد: روز قیامت به جوان گناهکار خطاب می شود که چرا گناه کردی؟ می گوید جوان بودم شهوت داشتم ،جوان پرهیزکار دیگری می آورند به او می گویند اینهم مثل تو جوان بوده ولی گناه نکرده است.

وی با بیان اینکه جوانان عالمان وارسته را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند و از حرام خواری خودداری نمایند گفت: شیخ رجبعلی خیاط از حرام خدا گذشت و به خدا گفت من از حرام گذشتم و تو هم من را برای خودت بساز و همان لحظه درهای آسمان برایش باز شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار