کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی حوزه معصومیه(س) ناحیه روح الله یزد:
نشست سیاسی با موضوع بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از فرماندهان پایگاهها و اعضای شورای حوزه معصومیه(س) از ناحیه روح الله یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۱۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد،گلزار در این جلسه در مورد دفاع مقدس سخنانی را بیان نمود. وی در مورد سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:برخی سعی دارند با ایجاد شبهاتی بزرگترین حادثه پس از انقلاب اسلامی یعنی دفاع مقدس را بی ارزش کنند و در این میان ما وظیفه داریم به روشنگری بپردازیم. وی گفت در این مورد سه شبهه بیان میشود.این شبهه اولین دفعه توسط نهضت آزادی بیان شد که عبارت بود ازموارد ذیل:
عراق در سال61 حاضر به آتش بس بود؟عربستان اعلام کرد که به ایران غرامت پرداخت میکند؟

چرا جنگ تا سال 67 ادامه یافت و چه کسی حاضر است جواب خون کسانی که کشته شدند را بدهد؟
به این شبهات باید اینگونه پاسخ داد:اولا باید گفت که عراق در حالی ادعای آتش بس میکردکه کیلومترها از خاک ایران در تصرف آن ها بود و آتش بس به معنای گذشتن از بخشی خاک کشور بود، ثانیا آتش بس بهانه ای برای تجدید قوا بود.
وی همچنین به وضعیت اجتماعی ایران در سالهای گذشته اشاره کرد: و گفت برای پی بردن به وضعیت اجتماعی یزد در سالهای 1327-37 وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم بسیار وخیم بوده است. در حالیکه تحریم و شرایط سخت بین المللی حاکم نبود اما الان با وجود تحریم ها، ترور حدود 17000نفر از دانشمندان توسط منافقین شرایط اقتصادی و اجتماعی به مراتب بهتری حاکم است.


ارسال نظرات