خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در آئین تجلیل از جانبازان مدافع حرم ارتشی این شهرستان، عامل پیروزی مدافعان حرم و ایستادگی غرورآفرین آن ها در برابر دشمنان تکفیری و حامیان آنها را تکیه بر ولایتمداری و ارزش های اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۵۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رضا سامی مراغه با اشاره به مجاهدت های مدافعان حرم در دفاع از ارزش های اسلامی، افزود: این رزمندگان با تاسی از نهضت سرخ عاشورا، الهام گیری از تعالیم اسلامی و انقلابی و به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، پشت دشمن مستکبر و مزدوران فریب خورده تکفیری را به خاک می رسانند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال تضعیف و از بین بردن قدرت ولایت فقیه، فرهنگ عاشورایی و فرهنگ مهدوی به عنوان سه عامل مهم ماندگاری نظام مقدس اسلامی و جاگیزینی آنها با غرب زدگی و گرایش به قدرت های پوشالی است.

سامی با بیان اینکه نظام استکبار درصدد تضعیف و مخدوش کردن تفکر بسیجی و ارزش های اعتقادی در بین جوانان است، اظهار داشت: ولایتمداری و بصیرت آحاد مردم، سد محکمی در برابر این توطئه ها خواهد بود.

وی تاکید کرد: ولایتمداری و بصیرت ملت، همواره زمینه ساز قدرت، رشد، اقتدار و تعالی نظام و انقلاب اسلامی است.

فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز در این آئین، گفت: وظیفه بزرگ ما در عصر حاضر و در برابر تهدیدهای دشمنان، تبعیت از ولایت و رهبری و ترویج تفکر جهادی در بین جوانان و رزمندگان است.

احمد ولی نژاد افزود: رزمندگان مدافع حرم نیز با تکیه بر ولایت فقیه و با تاسی از فرهنگ غنی عاشورا و روحیه جهادی در راه از بین بردن غده های سرطانی استکبار و صهیونیسم جهانی و مزدوران آنها تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد : جهاد در راه خدا به عنوان ارزش و عبادتی بزرگ در حقیقت، زکات شجاعت و عبودیت در برابر پروردگار است.

در پایان این آئین از کیوان حامد زرگری و امیر جباری، مدافعان حرم ارتشی که در سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل شده بودند، تجلیل شد.

ارسال نظرات