"اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اراک"
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: سوم خرداد حماسه‌ای عظیم را در تاریخ کشور رقم زد چراکه قدرت ایمان و اسلام به جهانیان ثابت شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۷۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست که برای عزت و سرافرازی ملت ایران آنچه را داشتند بر طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: نیروهای مسلح، رزمندگان و مردم در عملیات بیت‌المقدس با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ خود موفق شدند دشمن را از خاک میهن بیرون برانند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: عشق به امام حسین و اهل بیت(ع) مهمترین پیام سوم خرداد روز مقاومت است ملت ایران ایمان دارند که تا زمانی که در مسیر اهل بیت(ع) حرکت کنیم دشمنان نمی‌توانند بر ما چیره شوند.

پاسدار رضایی با اشاره به لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان گفت: حماسه خرمشهر با توکل بر خدا و با تدبیر خردمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و به تاسی از عاشورای امام حسین(ع) بابی برای پیروزی‌های مکرر ملت ایران در برابر کفر جهانی و خواسته‌های نامشروع دشمنان بود.

وی افزود: روز فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، همانطور که دفاع مقدس یک تکلیف الهی بود، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن نیز یک تکلیف همگانی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از برگزاری یک‌صد برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در اراک خبر داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، گلباران قبور شهدا، نشست‌های بصیرتی، دیدار خانواده شهدا، نواخته شدن زنگ مقاومت، مسابقات علمی_فرهنگی و نیز برگزاری برنامه‌های ورزشی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات