دفاع مقدس ملت ایران را می توان الگوی مقاومت اسلامی منطقه در برابر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و فتنه‌های تروریستی و جنگ افروزانه داعش و حامیانش و آل سعود و کشورهای هم پیمانش، علیه ملت‌های عراق، سوریه و یمن دانست.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۹۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم ا... القاصم الجبارین

سوم خرداد ماه سالروز پیروزی افتخارآمیز رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر قهرمان در سال ۱۳۶۱ و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و یکی از رخدادهای حماسی و الهام بخش در تاریخ مقاومت ضد استکباری ملت ایران است که نماد تأثیر سرنوشت‌ساز همدلی و وحدت ملی در دست‌یابی به اهداف والا در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود.

بی تردید جایگاه ممتاز منطقه‌ای و نقش تأثیرگذار فرامنطقه‌ای امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایثار و فداکاری دلاورمردانی است که در سال های دفاع مقدس و عملیات های بزرگی چون ثامن الائمه، فتح المبین، طریق القدس و بویژه عملیات آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد سال 61 به عشق اسلام و امامِ راحلِ عظیم الشان امت که همه وجودش وقف اسلام بود، حماسه ای ماندگار آفریدند. چراکه« اِن تَنصروا الله یَنصرکم و یُثبت اقدامکم» از این رو بود که امام عزیز امت فرمود (خرمشهر را خدا آزاد كرد ) امروز نیز جوانان مومن، انقلابی، غیرتمند و ولایتمدار در عرصه های علمی ، نظامی و فن آوری های نوین مختلف از جمله دانش فضایی و هسته ای موقعیت کشور عزیز اسلامی را در جایگاه ویژه بین المللی قرار داده اند.

دفاع مقدس ملت ایران را می توان الگوی مقاومت اسلامی منطقه در برابر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و فتنه‌های تروریستی و جنگ افروزانه داعش و حامیانش و آل سعود و کشورهای هم پیمانش، علیه ملت‌های عراق، سوریه و یمن دانست.

امتداد رشادت ملت ایران در عرصه‌های مقاومت اسلامی و مصاف ملت‌های مسلمان منطقه در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن با جنگ تحمیلی و نیابتی تروریست‌های تحت فرماندهی و حمایت قدرت‌های استکباری و فرامنطقه‌ای و نیز ارتجاع منطقه، از واقعیات انکارناپذیر امروز بوده و نهادینه شدن راهبرد مقاومت و ایستادگی و عمق یافتن روحیه جهادی و فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از جغرافیای ایران اسلامی و تبلور آن در متن مقاومت اسلامی منطقه، به چالش بزرگ و مخمصه‌‌ ‌گریز‌ناپذیر دشمنان اسلام عزیز و متجاوزین به کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم مدافع حرم آمادگی همه جانبه پاسداران انقلاب و بسیجیان دریادل تحت فرماندهی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) را برای صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با تهدیدات بیگانگان و قدرتهای شیطانی اعلام می داریم.

اللهم عجل لولیک الفرج

ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه

ارسال نظرات